Beantwoord

App Proximus TV

  • 29 augustus 2017
  • 32 reacties
  • 273 Bekeken

Beste,
We hebben op onze twee iPhones en iPad de Proximus TV app geïnstalleerd maar wij kunnen niet inloggen. Nochtans zijn onze login en password wel correct.
Hoe kan dit opgelost worden aub?
Bedankt alvast
Mvg, Inge
icon

Beste antwoord door RobrechtB 29 augustus 2017, 10:47

Dag Inge, nu zou het goed moeten zijn. Kan je nog eens kijken? Groeten,Robrecht
Bekijk origineel

32 reacties

Badge +4
Dag Inge, nu zou het goed moeten zijn. Kan je nog eens kijken? Groeten,Robrecht
Op mijn iPhone werkt de app nu alvast. Ik probeer straks de andere toestellen. Hartelijk dank voor de zeer snelle service!
Badge +4
Graag gedaan hoor!
Schitterende klantenservice! Een pluim op jullie hoed. Hier kunnen vele bedrijven een puntje aan zuigen...
Badge +4

Bij mij net hetzelfde. Proximus tv werkt niet. (tel:
. Klantnummer)
Reputatie 7
Badge +3
ver2luc best geen privegegevens openbaar zetten maar via onderstaande link door te geven. Wat bedoelt u precies met proximus tv werkt niet? Groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Steeds stilstaand beeld en bericht fout. sluiten????
Reputatie 7
Badge +3
ver2luc en heet u dat op de tv of op een ander toestel? Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
ver2luc maar is dat op u tv toestel of op een ander toestel? Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
ver2luc ja hoor! Groeten Els
Het probleem doet zich enkel voor op mijn laptop
Kan er nu iemand mij helpen met dit probleem? Grtjes
Als de app niet werkt heeft het voor mij geen zin de app all sports te btalen als ik het voetbal niet kan volgen terwijl mijn vrouw tv kijkt.
Reputatie 7
Badge +4
Heb je de app geïnstalleerd op je laptop of kijk je via de website? In geval van de app, kan je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? In geval van de website, via welke browser werk je, heb je al een andere geprobeerd?

Groeten,

Kim
Dat heb ik al meermaals gedaan. Via wifi of via kabel geen verschil. De b-box heb ik ook al meermaals ontkoppeld en terug mar geen resultaat.
Tot over een drietal weken werkte de app goed
Reputatie 7
Badge +4
Kan je eens testen of je via de website wel beeld hebt?

https://www.proximustv.be/nl
Daar krijg ik het bericht dat ik een abonnement moet hebben
Reputatie 7
Badge +4
Heb je je ingelogd op de site? Bovenaan rechts staat een mannetje waar je kan op klikken.
Ja ik ben ingelogd
Ik kijk nu al driekwartier op de app proximus tv zonder problemen. Herhaling voetbal standaar-anderlecht
Nu pas terug stilstaand beeld.Niet te doen.
Reputatie 7
Badge +4
Is je laptop verbonden met wifi? Kan je hem eens met kabel verbinden om op die manier te testen?
Is nu verbonden met de kabel maar zelfde probleem. Steeds stilstaand beeld.

Reageer