Vraag

App Proximus Pickx

  • 16 July 2019
  • 4 reacties
  • 353 Bekeken

Waar kan ik een verbetering aan de app Proximus Pickx melden ?
Telefonisch kan men het niet melden.

4 reacties

hier bvb. in deze post die je opgestart hebt, dan kunnen de Proximus medewerkers deze voorstellen doorsturen naar de betrokken dienst.
Reputatie 7
Badge +4
Jef, je mag ons je verbetering gerust doorgeven. Dan geven wij dit aan de betrokken dienst door.
De app Proximus Pickx zou men kunnen verbeteren in verband met het deel “Laatste kans”.
Bij opgenomen programma’s zou men alle programma’s “Laatste kans” bij elkaar moeten zetten. Dat is ook zo via de decoder op het TV toestel.

Enkel als er 1 programma “Laatste kans” is, dan komt dat nu in de app in het rood te staan.
Als er meerdere opnames zijn van hetzelfde programma dan is er geen enkele aanduiding. Elk programma moet dan geopend worden en dan is er “Laatste kans” in het grijs (niet rood).

In een vroegere versie van de app Proximus TV stonden de oudste opnames onderaan. Zo stonden alle “Laatste kans” bij elkaar. De opnames stonden chronologisch gerangschikt. Een zelfde programma stond toen op verschillende plaatsen.

In de app moet de rangschikking komen zoals op TV.
Ik bedoel :
- Alle (kan eventueel weggelaten worden)
- Laatste kans
- Korte termijn
- Lange termijn.
Iets om de ideeënbus te zetten > klik hier

Reageer