Beantwoord

App op iPad

  • 21 October 2017
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

Ik ben recent overgeschakeld naar proximus, vanaf vandaag kan ik niet meer via mijn oude account op netflix inloggen omdat deze vanaf nu via proximus loopt (pakket). Hoe kan ik nu inloggen op app op mijn ipad?
icon

Beste antwoord door RobrechtB 21 October 2017, 10:11

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Griet, je moet de zelfde account gebruiken als deze dat je op de decoder gebruikt. Daar alleen de facturatie via proximus gaat al de rest is nog altijd via netflix dus mogelijk is het nog altijd de zelfde account.
Ik heb een vergelijkbaar probleem: Ik had geen actieve Netflix account. Wanneer ik met mijn recent aangemaakte inlog-gegevens van Netflix (via Proximus dus) nu wil inloggen op Netflix.com, wordt deze account niet herkend. Volgens Proximus medewerkers (chat-sessie via MyProximus-App) zou dat wel moeten werken. Na veel gechat, bleek dat toch niet te werken ...
Tenslotte werd ik dan maar vriendelijk naar het volgend "kastje" doorverwezen : www.netflix.com/be om daar contact mee op te nemen. Op die site moet je echter beginnen met in te loggen (wat dus niet gaat) en verder heb ik nog geen "hulp"-functie gezien daar.

Reageer