Vraag

Android TV decoder hangt vast op Android boot scherm

  • 10 November 2020
  • 14 reacties
  • 1379 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn, mijn Android TV decoder hangt vast op het boot scherm. 

 


14 reacties

kun je nog via instellingen een reset uitvoeren, proximus zelf komt hier pas overmorgen terug langs, anders kun je ook morgen bellen naar 0800 22 800

mss moet je ook eens de bbox herstarten/resetten!

Reputatie 2
Badge

heb decoder reset moeten doen.

ja “resetten” is hier stilletjes aan het toverwoord geworden :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +3

@RolandT 

Indien een reset/restore van de android decoder niet moest helpen raad ik aan om de bbox (de modem) eens te herstarten en nadien de decoder. 

Laat maar weten of het in orde gekomen is.

 

Geert

 

Reputatie 2
Badge

Een reset van AndroidTV was voldoende. Ik heb hier zowel de AndroidTV als een AppleTV broederlijk naast elkaar staan op dezelfde wijze verbonden aan mijn thuis netwerk. AppleTV was ok, maar AndroidTV zat dus in een boot loop. Zodra pickx app op AppleTV dezelfde features heeft als op AndroidTV schakel ik over naar AppleTV. 

Hallo, ik heb zelfde probleem, een Android decoder van amper 1 week oud blijft hangen bij het booten ( de 4 animatiebolletjes).

Zelf en met de technische dienst alles gereset wat kan gereset worden, dus decoder en bbox.

Geen verandering.

Wat is het probleem denken jullie? Of wat kan ik doen?

 

hangt die rechtstreeks bekabeld aan de bbox anders eens proberen zo door hem voorlopig met een utp kabel rechtstreeks te verbinden.

kun je de reset van v7 nog uitvoeren via zijn menu.

foutieve melding van mezelf

Is die V7 rechtstreeks verbonden aan de bbox via een netwerkkabel, anders best zo eens proberen, de prox forummedewerkers kunnen ook eens je lijn testen als ze hier de draad opnemen.

Ik heb sinds eergisteren hetzelfde probleem en reset helpt niet, zowel niet voor modem als decoder…

Kan ik geholpen worden?

Is die V7 rechtstreeks verbonden aan de bbox via een netwerkkabel, anders best zo eens proberen, de prox forummedewerkers kunnen ook eens je lijn testen als ze hier de draad opnemen.

Enig idee Martin, hoe ik dit kan oplossen, decoder zit rechtstreeks op modem met kabel

Reputatie 7
Badge +4

@Florian V Ik zie dat de verbinding tussen je decoder en modem op dit ogenblik niet goed is waardoor je decoder niet de nodige info doorkrijgt. Heb je een mogelijkheid te testen met een andere kabel ?

Zit de kabel die je nu gebruikt rechtstreeks tussen je modem en decoder of is er een stuk dat ingebouwd is in de muur en om dan via speciale RJ45-stopcontacten een extra stuk kabel aan te sluiten ? 

@Florian V Ik zie dat de verbinding tussen je decoder en modem op dit ogenblik niet goed is waardoor je decoder niet de nodige info doorkrijgt. Heb je een mogelijkheid te testen met een andere kabel ?

Zit de kabel die je nu gebruikt rechtstreeks tussen je modem en decoder of is er een stuk dat ingebouwd is in de muur en om dan via speciale RJ45-stopcontacten een extra stuk kabel aan te sluiten ? 

Kabel zit in de muur verbonden, nu al 4 dagen geen verandering na meerdere resets, ook kabel al veranderd en getest met andere apparaat en die geeft geen problemen…. Ik vermoed dat decoder stuk is?

Reputatie 7
Badge +5

@Florian V Ik zie dat er een toestel tussen staat. Een switch of dergelijke. Is je decoder daar op aangesloten? Of rechtstreeks op de modem? Zoja, op welke poort?

Reageer