Vraag

Android TV box V7 - opnames niet meer beschikbaar.

  • 19 April 2023
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Er zijn enkele onames niet meer te bekijken, er verschijnt een  rond symbool met een pijl in, ik heb het symbool opgezocht  en het wil zeggen ‘We hebben niet de rechten om dit programma uit te zenden.’  Vb: VRT Dertigers afl 8 (is nog geen 60d geleden) en Engelse detective serie Hidden, afl 5 en 6 in dezelfde status (ook geen 60d geleden). En ook een opname van Canvas van enkele weken geleden is niet meer te bekijken, Laurent Garnier: Off the Record, ik heb ze dan maar gewist uit de lijst. Nog iemand met dat fenomeen?


2 reacties

Idem dito. Enkele opgenomen programma’s welke nog een dertigtal dagen beschikbaar zouden moeten zijn zie ik wel nog in het overzicht “mijn video’s” maar ik krijg de melding “item kan niet worden afgespeeld” als ik ze wil bekijken. Ook via de PIckx app op p.c. zijn ze niet afspeelbaar (daar evenwel geen melding).

Heb reeds volledige reset tot de fabrieksinstelling gedaan doch zonder resultaat.

Opnames van programma’s op VTM3 en twee maal Canvas en dit op 23, 24 en 25 maart.

Quit?

Valt wel op dat meerdere forumberichten/topics gaan over niet afspeelbare opnames van dezelfde datums.

Er moet die dag(en) toch een groter probleem zijn geweest.

Reageer