Vraag

android tv app blijft maar aanslepen

  • 11 April 2020
  • 28 reacties
  • 1130 Bekeken

Reputatie 5

Is er nog geen test versie? ik wil gerust testen. Dan kan ik misschien eindelijk tv kijken via tv scherm.

https://nl.forum.proximus.be/jouw-ideeenbus-52/live-tv-kijken-via-android-tv-box-48376#post633318


28 reacties

in feite zou Proximus dan ook met de android decoder kunnen werken moesten ze een 4G router hebben...

Reputatie 7
Badge +4

@StevenDH Ik heb er geen zicht op of en wanneer dat er zou komen. Ik heb je voorstel doorgespeeld naar de verantwoordelijken hiervoor.

Reputatie 1

@HadewychT 

 

Dit weekend blijkt nog maar eens hoe handig Pickx voor Android TV zou zijn.

 

Sinds vrijdagmiddag geen internet en TV meer (de buren ook niet). Helpdesk gebeld waar ik enkel een automatisch bericht kreeg dat er een incident was dat zo spoedig mogelijk zal worden opgelost.

Zaterdag: nog geen internet en toevallig gezien dat er op het einde van de straat een (electriciteits)kast was aangereden.

 

 

Wetende dat dit niet snel zal opgelost zijn toch maar weer geprobeerd om de helpdesk te bellen. Had dringend een oplossing nodig want ik werk van thuis uit. Tevergeefs, wat ik ook probeerde, ik kreeg niemand aan de lijn en kwam telkens op dat ondertussen vervloekte berichtje terecht.

 

Dan maar via chat, hotspot op gsm aangezet en dan naar de proximus support webpagina. Daar kreeg ik eindelijk antwoord.

Hoewel ik zelf met het idee moest afkomen kreeg ik zonder veel gedoe gratis 1TB aan data op de gsm, zodat ik verder kan over 4G.

Computer en MiBOX werden op die hotspot gezet en we waren vertrokken. Netflix, VTMGo, VRT NU (Beta) werkten allen zonder probleem, De grote afwezige was dus Pickx.

 

In deze situatie zou dus een Picks App voor Android TV toch het veschil kunnen maken.

 

BTW: De v7 decoder heeft geen WiFi dus dat heb ik niet kunnen uitproberen

Reageer