Vraag

android tv app blijft maar aanslepen

  • 11 April 2020
  • 28 reacties
  • 1130 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 5

Blijkbaar enkel voor de dure Apple tv box.

https://www.proximus.com/nl/news/20200622-proximus-to-offer-apple-tv-4k-to-new-and-existing-customers.html

Reputatie 5

Nu TvVlaanderen  apptv aanbied nog eens de vraag hoe lang dat het nog gaat duren tot jullie ons een werkende app gaan aanbieden. Nu er een aanbieder is die dit aanbied heb ik de kans om eindelijk tv te kijken via mijn shield tv box en op een smart tv zonder extra toestellen. En daar jullie pickx app nog altijd  niet werkt via de ingebouwde chromecast ben ik geneigd om de overstap te wagen. Is er een kans dat er binnenkort een werkende app van jullie aangeboden wordt dan ben ik bereid om nog te wachten. Daar dit al maanden geleden is dat belofte gedaan is heb ik er geen vertrouwen in dat dit nog gaat komen binnen een aanvaardbare periode.  Ondertussen de app aan het testen met de gratis maand. Ziet er goed uit. Werkt in tegenstelling tot jullie app wel  via ingebouwde chromecast. Voor minder dan 10 € heb je fox en de 3 npo ‘s. Beeld is goed voor de HD zenders ,voor de niet HD is het matig. De app werkt ook goed op de shield en rechtstreeks op een smart tv. In het Nieuwsblad staat een test dus er is wel belangstelling in een android tv app. Dus hoog tijd dat jullie die app uitbrengen met meer zenders waaronder minstens caz2 en de npo zenders.

Reputatie 7
Badge +4

Nee nog niet. We zullen jullie op de hoogte brengen als dit wel zo is.

Reageer