Beantwoord

Android 7.1 geen stream

  • 17 February 2019
  • 64 reacties
  • 1203 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

64 reacties

moest ik nu weten dat we daarmee een stap verder geraken, dan zou ik nog mss de moeite doen om dit allemaal te lezen :slight_smile:

Tussen haakje is het nog niet lang genoeg duidelijk geworden dat het er uiteraard niet aan zal liggen dat prox dit niet kan voorzien/laten voorzien door hun software ontwikkelaars  of dat het veel te ingewikkeld is ….(dat is trouwens al veel vroeger met al hun apps al duidelijk geworden), maar moest bv google Prox kunnen verplichten dat prox hun pickx app ook moet kunnen draaien bv op android box / android tv , dan was dat toch al lang orde  geweest, dus ik denk dat het niet veel zal helpen zelf al zouden ze u nog willen aannemen :slight_smile:

NB: eigenlijk het zelfde scenario met ondersteuning voor apple TV...

Badge

Martin, ik weet niet welk uw functie is in deze...maar gelatenheid is niet aan mij besteed.Zelfs niet op mijn leeftijd...uw comentaar weerspiegelt de mentaliteit bij deze...maar ok ik hou er mee op op dit “forum”.

 

@andreas48 Ik weet echt niet dat mijn antwoord iets weerspiegelt van gelatenheid.

Volgens mij heb ik eigenlijk juist het omgekeerde willen uiten dat het volledig in Proximus handen ligt om voor de hier gestelde feiten die ter sprake gekomen zijn, een oplossing te bieden.

Sorry als ik echt zo verkeerd overgekomen ben, trouwens als proximus klant vraag ik toch ook niet liever dat al hun software/app’s op zoveel mogelijke toestellen te gebruiken zijn, alleen zo kan ik er ook met volle teugen van genieten.

Badge

Inderdaad, proximus is de geviseerde, mijn excuses, had de indruk dat je als moderator voor proximus werkte.Je ben wel heel veel aanwezig op heel het forum.

Badge

Heb vandaag een bericht gekregen van proximus via google dat ze het gaan onderzoeken….haha, dus binnen afzienbare tijd als de concurentie al een paar stappen verder staan, gaan ze er misschien aan beginnen.Halloo, wij zitten al in 2020 hoor!!!

Reputatie 7
Badge +4

Om even te verduidelijken er zijn momenteel geen plannen om de tv app beschikbaar te maken op de android box. 

Badge

Ook om even te verduidelijken, dan stap ik na 40j over naar telenet.

Reputatie 6
Badge +2

Zo kan dat dank zij de concurrentie!

En de soap gaat verder ....…

Nadat mijn medion tablet de geest heeft opgegeven, barst in de scherm, een nieuwe gekocht met android 9.0 Pie, dus hetzelfde os dan de nieuwe android box van proximus.

En wat hebben wij nu? Dit tablet is niet compatibel met Proximus Pickx en kan de app dus niet instaleren.

 

Om even te verduidelijken er zijn momenteel geen plannen om de tv app beschikbaar te maken op de android box. 

De app is beschikbaar en geinstallerd maar ik krijg de melding "geen stream beschikbaar, probeer het later opnieuw".

En de android box staat mooi tussen mijn gekoppelde toestellen.

 

Volgens mij is het probleem niet dat je een toestel niet kunt koppelen, maar dat de app nog niet draait op zo’n OS systeem. Net zoals het ook nog niet werkt op android tv’s.

Zal volgens mij wel draaien op hun toekomstige android decoder V7 die nog in testfase is.

Volgens mij is het probleem niet dat je een toestel niet kunt koppelen, maar dat de app nog niet draait op zo’n OS systeem. Net zoals het ook nog niet werkt op android tv’s.

Zal volgens mij wel draaien op hun toekomstige android decoder V7 die nog in testfase is.

Het os van mijn android box en mijn medion tablet is hetzelfde en op het tablet werkt de app naar behoren op de box de "no stream" melding.

En Proximus laat ook niet toe om met een android os de webversie te gebruiken en sturen je door naar de app store.

Waarom kan dit wel bij tv-Vlaanderen, Telenet, vtm go, stievie, vrt-nu en andere streaming diensten, maar niet bij Proximus?

Ik zou zelfs een derde decoder huren, zonder HD wat ik toch niet gebruik zou dit best kunnen, maar ook dit laat Proximus niet toe omdat ik te ver van de "centrale" zit.

Je zou toch voor minder overwegen om na meer dan 30 jaar vaste klant te zijn van provider te veranderen. Vast telefoon, tv, vast internet en 4 mobiele abo's in dit huis, maar een oplossing krijg je dus niet.

Badge

Had beloofd van niks meer te posten, maar kan dit toch niet laten gaan…

Titel in mijn krant…

Vijftiende verkoopadvies voor Proximus.

Hoe zou dat komen….

 
 

hey,

Niet te doen met die….vandaag website plat...ik weet wel wat ik ga doen in aprril...

Zegt genoeg denk ik ........