Beantwoord

Alles wat ik opneem en wil bekijken kan ik maar een paar minuten zien!

  • 29 January 2021
  • 12 reacties
  • 162 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Motivator
  • 156 reacties

Ik heb een V5 compact decoder. Alles wat opgenomen is de laatste week kan ik maar een paar minuten zien. Hij geeft de tijd aan dat hij alles heeft opgenomen. BV; een afl van serie  geeft 125 minuten aan. Teller blijft op nul staan ook naar een paar minuten kijken. En is nog  95 % vrij!!!! Ik heb al de stroom uitgetrokken en terug laten installeren. Met deze decoder wordt alles op jullie server opgenomen. Dus heeft niks met het toestel te maken.

icon

Beste antwoord door DaisyS 29 January 2021, 17:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

heb je modem ook al eens heropgestart door 5 sec de stroom te onderbreken.

Reputatie 2
Badge

Inderdaad is dat ook al gebeurd…

 

je zou de decoder ook kunnen resetten, maar je kan ook wachten tot een prox forummedewerker je verder helpt, als ze nog vanavond passeren anders is het wachten tot maandag of 0800 22 800 bellen wat ook tijdens het weekend kan.

→ Je 5 compact decoder resetten - YT

Reputatie 2
Badge

Ik zal dat proberen, lukt het niet bel ik maandag...bedankt..

 

Ok, In het weekend kun je ook bellen desnoods.

Reputatie 7
Badge +5

@cel Kan je deze stappen eens volgen? 

Ik zie dat je modem vandaag nog niet is herstart.

Reputatie 2
Badge

Oké zal het later eens proberen….

 

Reputatie 2
Badge

Ik heb de modem een reset gedaan en daarna de  decoder. Bijvoorbeeld deze namiddag op VRT opgenomen murder mysteries. Een paar minuten kan ik kijken en springt hij gewoon naar het overzicht wat er is opgenomen.

Reputatie 2
Badge

IK heb nu ook de decoder een reset gedaan. Afwachten of het oké is nu...

Reputatie 2
Badge

Iedereen bedankt, ik denk dat het oké is. Heb nog een een volledige reset gedaan van de decoder. En nu is het blijkbaar oké…. Nogmaals bedankt voor al de tip. Prettige zondag nog.

Reputatie 2
Badge

Nogmaals bedankt het probleem is opgelost…

 

Reputatie 7
Badge +4

Fijn te horen dat alles nu terug werkt zoals het hoort. Als enkel een herstart van de decoder niet helpt is het inderdaad het beste om al je toestellen na elkaar te herstarten zoals uitgelegd in de link die DaisyS postte.