Vraag

alles opnames verdwenen

  • 1 September 2019
  • 14 reacties
  • 3518 Bekeken

Al onze opnames zijn verdwenen. Niets staat er nog op. Vreselijk vervelend. Zelfs bij geplande staat niets terwijl ik bij tv gids kijk dat er wel opnames gepland zijn.
Graag feedback!

This topic has been closed for comments

14 reacties

heb je al eens eerst je bbox herstart door zijn spanning weg te nemen en dan nadat zijn DSL lampje continu blijft branden de decoder ook eens even stroomloos zetten en treug laten opstarten.

Als dit niet helpt zal er u wel iemand van proximus kunnen verder helpen morgen als ze terug op het forum langskomen.

NB: Bellen naar de helpdesk kan wel op zondag voor technische problemen op het gratis nummer 0800 22 800
Uiteraard hebben we dat allemaal al wel gedaan. Helpt niet. Gisteren iets opgenomen., Gaan kijken stond erin en zagen dat nog 42% vrij was. Vandaag kijk ik terug. Weer geen items. Vandaag maar langs Proximus...
Reputatie 7
Badge +4
Als ik je account nakijk zie ik nog heel veel opnames staan, zowel SD en HD. De HD functie van je decoder is blijkbaar uitgeschakeld.
De HD functie kan je inschakelen via het Menu - Instellingen - Systeem - Video definitie HD en daar HD activeren kiezen + bevestigen.
Indien het daarna nog niet lukt, kan je dan een reset van je decoder uitvoeren. De procedure kan je terugvinden via de link Reset decoder .
Gdaan wat er gevraagd werd, nog steeds geen opnames te zien.
Reputatie 7
Badge +3
Gdaan wat er gevraagd werd, nog steeds geen opnames te zien.

de decoder opnieuw herstart hierna?

Geert
Alles gedaan wat er gevraagd werd, herstart, reset..... eena bellen denk ik.
Reputatie 7
Badge +3
@Jefvicky
We hebben een reset op het profiel gedaan. Kan je nog eens zowel de bbox als de decoder (bij de tv) herstarten?

Geert
Alles nogmaals heropgestart, nu werkt alles terug, dank je wel!!

We hebben weer hetzelfde probleem.

Kan ons profiel nog eens gereset worden aub.

Reputatie 7
Badge +4

@Jefvicky Ik heb je een Privé bericht gestuurd.

Beste.

Hier ook alle opnames verdwenen.

Ook diegene die ik langer bewaard heb en die ik zeker niet kwijt wou. 😠

decoder of de toestellen herstarten helpt ook niet ?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

Martin. Heb ik juist gedaan en alles is terug in orde. Bedankt

blij te horen dat ik je toch een beetje heb kunnen helpen :slight_smile: