Algemene Storing op Proximus TV in verschillende regio's op 30 December 2021

  • 30 December 2021
  • 31 reacties
  • 2457 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Ik heb nog steeds problemen, mijn decoder werkt niet! op geen enkele opdracht van de afstandsbediening. Dit is trouwens niet enkel vandaag een probleem.

Ik heb via mijn account de business klantendienst proberen te bereiken via chat maar die reageert gewoon niet, maar dat is de laatste jaren de trend van Proximus!

@Martin dan was dit plaatselijk bij telenet, hier geen problemen gezien ;) 

@Master-magic Ik heb hier ook geen problemen gezien dus zal het zeker niet algemeen zijn.
                              (eerder bepaalde/verscheidene regio’s)

 

@Pat52

 Niet iedereen gaat naar https://allestoringen.be/storing/proximus/.

daarom dat ik het hier gepost heb, net zoals iedereen niet naar twitter en facebook gaat kijken als er problemen zijn  :relaxed:  
(je kan er trouwens voor anderen ook de storingsmeldingen zien →  Allestoringen)

NB: zoveel hebben het er ook trouwens hier niet gemeld, dus twitter en facebook zal toch nog populairder zijn ;-)

update 10u41:

Beste klanten, Voor de meeste TV klanten is het probleem volledig opgelost. Indien je toch nog hinder ondervindt vragen we nog even geduld, onze teams werken hier nog steeds hard aan.

Reputatie 4
Badge +1

@Pat52 kan me voorstellen dat het niet leuk is deze uitval, ken iemand dat proximus tv heeft al enkele jaren en die klaagt er ook van dat het de laatste tijd altijd iets is bij proximus, veel probleempjes dat blijven terugkomen, en lees het nog meer hier.

probleem is bij de providers dat ze als er een probleem is dit nergens meer melden op hun site.

spijtige zaak dat ze dit niet meer sturen naar de klant (als het internet werkt natuurlijk).

Reputatie 7
Badge +3

kon je inderdaad ook direct vaststellen op de site Proximus storing? Actuele storingen en problemen | Allestoringen

Bij Telenet onlangs hebben ze er van ‘s morgens tot ‘s avonds uitgelegen.

@Martin  Niet iedereen gaat naar https://allestoringen.be/storing/proximus/. en je opmerking over Telenet is niet relevant. Sorry maar je reactie is ondermaats , jij de Proximus forum verslaafde.:joy:  

Reputatie 4
Badge +1

@Martin dan was dit plaatselijk bij telenet, hier geen problemen gezien ;) 

kon je inderdaad ook direct vaststellen op de site Proximus storing? Actuele storingen en problemen | Allestoringen

Bij Telenet onlangs hebben ze er van ‘s morgens tot ‘s avonds uitgelegen.

Reageer