Vraag

Al meerdere dagen geen internet+tv sinds overschakeling pack Familus -> Internet+TV

  • 4 June 2018
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Beste

Eind vorige week heb ik via de support pagina een wijziging aangevraagd van afzonderlijke diensten (internet, tv, app, ...) naar de "Internet + TV" pack.

Dit was eerder al de bedoeling toen ik wou overschakelen van Familus naar Internet+TV maar daar is dus iets foutgelopen waardoor ik gefactureerd werd voor afzonderlijke diensten (van een en dure verrassing gesproken).

Vreemd genoeg had ik bij m'n eerste overschakeling wel onmiddellijk contact met de klantendienst (incl. bevestging via briefwisseling) terwijl ik deze keer geen updates ontvangen heb maar ondertussen al enkele dagen zonder internet/tv zit!

Modem herstarten, resetten (soft reset en fabrieksinstellingen) brachten geen soelaas. Internet-LED blijft sindsdien knipperen.

Ik kan gerust begrijpen dat dit enkele dagen in beslag neemt maar ik vrees dat er ergens een kink in de kabel zit.

Raadplegen van 'Mijn Producten' via MyProximus resulteert in een technische fout (al meerdere keren geprobeerd)

Ik heb geen zin om dit telefonisch te regelen want dit is een simpele request (wijzigen pack).

Wanneer mag ik een update verwachten van de Proximus klantendienst?

Betreft klantnr: 620695797

Alvast bedankt

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Donovan, ik laat je toch best opbellen om misverstanden te vermijden. Groetjes, HeidiE

Reageer