al 10 ongevraagd afgesloten van tv en internet.

  • 10 April 2021
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Beste,

 

Ik weet niet meer wat ik moet doen. Door jullie incapabele personeel zijn wij ongewild afgesloten van tv en internet. En ja, we betalen jullie facturen altijd netjes op tijd.

Op donderdag 1 april 2021 belde ik naar jullie diensten om de tv en internet pack van privé naar mijn zaak over te plaatsten. Dus eigenlijk blijft alles het zelfde maar komt de factuur op mijn btw nummer.

Hoe moeilijk kan het zijn?

Sedert dien hebben we geen tv en internet meer. Alleen de gsm abonnementen werken nog.

Dit is voor mijn kinderen, zeker in corona tijden een ramp. Maar wat dit voor mijn zaak betekent is nog erger dan een ramp.  De 4g is op, hebben nu extra kosten door jullie. Jullie extra 500mb werd alleen om mijn gsm nummer geplaatst en niet op die  van de kinderen. Ten eerste, 500 mb is echt belachelijk weinig en ten tweede, waarom kregen de kinderen dit niet terwijl dit beloofd werd. 

Al 1000 x gebeld naar jullie diensten. Iedere keer horen wij dat dit in orde komt maar er veranderd helemaal niets. We wijn nu al 10 dagen verder. De beloftes dat jullie zullen terug bellen, dat het de volgende dag tv en internet terug zal werken zij  allemaal niets waard. Jullie woord is niets waard.

 

De laatse keer dat we jullie gebeld hebben was gisteren. Maar nu krijgen we een mail dat we dringend de decorder moeten terugsturen anders krijgen we een boete!

Dit kan echt niet meer. 

Dit zorgt voor wrevel en discussies tussen onze gezinsleden. De kinderen moeten filmpjes en dergelijke doorsturen voor school. Mijn zoon zit in zijn laatste jaar secundair en is al over zijn deadline heen om documenten digitaal door te sturen.

 

Wat moeten wij nog doen om een simpele handeling van jullie gedaan te krijgen!!

 

Geen vriendelijke groeten,

 

Beatrice vanmeerhaeghe

K


Reageer