Vraag

afstandsbediening werkt niet volledig

  • 15 October 2020
  • 8 reacties
  • 455 Bekeken

Enkele knoppen op mijn afstandsbediening (ok + pijlentoets er rond) werken niet meer. Ik heb ondertussen de batterijen al vervangen en het hercoderen ook al eens geprobeerd maar niets werkt. Ik denk dat het gewoon een slecht contact is tussen de toetsen…
Zou het mogelijk zijn om deze om te ruilen, aub?


8 reacties

heb je ook de afstandsbediening reeds eerst gereset? 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/je-afstandsbediening-resetten.html

 

Reputatie 7
Badge +4

Afstandsbedieningen kunnen via de Proximus shop nog steeds worden omgeruild. 

@Martin  Heb ik geprobeerd maar heeft niet geholpen

@Charlotte.D  Ze hadden de afstandsbediening niet in voorraad

Reputatie 7
Badge +4

@leentje1982 , kan je je gegevens even aanvullen aan je profiel (je lijnnummer/klantennummer en je gsm nummer)?

@Charlotte.D  Ik heb geprobeerd om aan te vullen, ik denk (hoop) dat er nu alles in staat

Reputatie 7
Badge +4

@leentje1982 Je profiel is goed aangvuld inderdaad :slight_smile: We zullen je een nieuwe afstandsbediening opsturen. Je kan hier een UPS-punt kiezen waar we e naartoe mogen sturen. 

@HadewychT  Bedankt! Ik zou deze graag laten opsturen naar 

PROXY DELHAIZE BETEKOM (68934818)

PASTOOR PITETLAAN, 19
3130 BETEKOM

@Charlotte.D @HadewychT 
Ik wil niet ambetant doen, maar we zijn ondertussen een week verder en heb nog geen nieuws ontvangen over mijn afstandsbediening… deze werkt met de dag minder goed dus zou deze toch graag laten vervangen. Nogmaals dank.

Reageer