Beantwoord

Afstandsbediening v6 werkt niet goed meer


Een aantal knoppen van mijn afstandsbediening werkt niet meer. Het gaat om de pijltjes en de OK.

kan ik een nieuwe afstandsbediening krijgen?

icon

Beste antwoord door GeertC 8 November 2022, 16:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 1

Je kan normaal die omruilen in de proximus winkel.

ik ben er niet zo zeker van dat iedere shop dit doet, maar je kan altijd proberen of gewoon afwachten tot een proximus medewerker maandag er ene opstuurt via Bpost.

Een aantal knoppen van mijn afstandsbediening werkt niet meer. Het gaat om de pijltjes en de OK.

kan ik een nieuwe afstandsbediening krijgen?

heb je de batterijtjes al eens vervangen en de afstandsbediening al eens gereset  en terug universeel gemaakt.

Je afstandsbediening resetten | Proximus

Hoe kan je je afstandsbediening universeel maken? | Proximus

Enkele knoppen van mijn V6 afstandsbediening blijven hangen en/of werken niet meer. Is een vervanging van de afstandsbediening gratis of te betalen?

 

Reputatie 7
Badge +4

@Harry_014 

Proximus medewerkers (moderatoren) kunnen u gratis via Bpost een nieuwe dergelijke afstandsbediening laten bezorgen, ik vrees evenwel dat u voor maandag geen reactie meer van hen zult krijgen op dit publieke forum

Bedankt, ik wacht wel even af tot maandag.

Mvg, Harry.

Reputatie 7
Badge +5

@Harry_014 Werken ze volledig niet meer? 

In het grijze blokje met de “OK” toets werken 4 van de 9 toetsen bijna niet meer, enkel na stevig indrukken waarbij de ‘OK en TV guide’ toets blijven hangen, 2 van de 9 werken nog redelijk, de overige 3 (de linkse) werken nog normaal.

Dit is stilaan begonnen, maar bij 2 toetsen ‘OK en TV guide’ verspringt alles omdat deze blijven hangen.

 

Mvg, Harry

Reputatie 7
Badge +3

@Harry_014 

we zullen de afstandsbediening dan omruilen, wanneer kan er iemand van bpost deze bij jou bezorgen? 

(vrijdag is het een feestdag, dan gaat het niet)

 

Geert

Ik ben meestal thuis. Indien de postbode niet kan afleveren gaat de zending automatisch naar mijn postpunt.

 

Mvg, Harry

Reputatie 7
Badge +3

@Harry_014 

Er zal morgen (10/11) een nieuwe afstandsbediening bezorgd worden door Bpost.

De oude/defecte mag je binnenbrengen op een recupel punt of containerpark.

 

Geert

Bedankt voor de snelle hulp.