Afstandsbediening V5 werkt niet meer volledig

  • 3 January 2020
  • 12 reacties
  • 1531 Bekeken

Mijn afstandsbediening V5 werken enkele knopjes niet meer zoals verder spoelen

wat moet ik doen om deze te ruilen


12 reacties

heb je de decoder als een heropgestart door zijn spanning even te onderbreken.

Als het dan nog niet werkt eventueel nieuwe batterijtjes insteken.

Helpt het nog niet je afstandsbediening even resetten > klik hier

Ik heb meerdere decorders en als ik de afstandsbedieningen wissel is het nog altijd hetzelfde met de afstandsbediening op de ander decorder

deze afstandsbediening wordt het meest gebruikt

Reputatie 7
Badge +4

@sandy A Heb je al eens geprobeerd met een reset van de afstandsbediening? De te volgen stappen kan je hier terugvinden.

Ik heb de afstandsbediening ook al gereset en het blijft hetzelfde

de knop van verder spoelen wil niet werken

Reputatie 5
Badge +2

andere batterijen helpen ook soms

Ook al gedaan

 

@sandy A Heb je al eens geprobeerd met een reset van de afstandsbediening? De te volgen stappen kan je hier terugvinden.

Bij elke knop die ik indruk brand het blauwe lichtje of rood behalve bij het pijltje naar beneden en het het knopje verder spoelen doe het niets

baterijtjes vervangen gereset allemaal gedaan 

die twee knoppen geven gewoon geen contact meer

Reputatie 6
Badge +3

Gewoon telefonisch contact opnemen voor omruiling is voldoende. Zie hier: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html (klik op uw toestel is defect,een ander toestel,u huurt het toestel van ons)

@sandy A Normaal gezien zou @ThierryW wel een omruiling voorstellen (opsturen van een afstandsbediening ), maar de kans is nu klein aangezien het 22u is en in het weekend komt hier niemand van Proximus meer langs, dus zou het pas maandag zijn vooraleer hier nog iemand van proximus reageert, anders kun je wel bellen naar de helpdesk in het weekend op het gratis nummer 0800 22 800).

Ik vermoed dat je een afstandsbediening ook nog altijd kunt omruilen in een proximus center of het zou moeten onlangs veranderd zijn, anders als je eventueel in het weekend in de buurt komt van een proximus center en de oude remote bij je hebt zou je daar eens kunnen binnespringen.

Reputatie 7
Badge +4

Ondervind je dit probleem nog steeds of werd er via de 080022800 reeds een nieuwe afstandsbediening opgestuurd?

 

 

@Charlotte.D kun je die afstandsbedieningen nu nog altijd omruilen in een proximus center ook of is dit verleden tijd?

Reputatie 7
Badge +4

Afstandsbedieningen kunnen via de shop worden omgeruild, maar kunnen ook door ons worden opgestuurd.

Reageer