Onze afstandsbediening v5 TV aan/uit knop werkt niet meer. Andere knoppen werken wel. De aan/uit knop werkt slechts als er je zeer zeer hard op drukt maar ik verwacht dat dat maar van korte duur zal zijn voordat die knop volledig niet meer werkt. Zouden jullie a.u.b. vlug een vervanging kunnen sturen? Alvast zeer bedankt voor jullie hulp hiermee. :-)
Ter info: proximus forummedewerkers kunnen je morgen hiermee verder helpen.
De remote wordt verstuurd via Bpost en de oude remote moet niet meer teruggestuurd worden.
NB: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
Ik heb hetzelfde probleem, wat moet ik doen om een nieuwe afstandsbediening te krijgen ?
Goeiemorgen, mijn afstandsbediening V5 is ook heel slecht geworden en reageert amper nog. Kan er ook eentje opgestuurd worden aub?
Dag Daisy,
ik heb klantnummer toegevoegd, ik vermoed dat dat voldoende is? Bedankt voor de snelle actie en reactie :D
Beste,
Mijn afstandsbediening V5 werkt totaal niet meer. is het mogelijk om een nieuwe op te sturen.
Heb klantgegevens ook aangepast in forumprofiel
Mvg
Beste,
Mijn afstandsbediening V5 werkt totaal niet meer. is het mogelijk om een nieuwe op te sturen.
Mvg,
Tim
Beste, een aantal knoppen van mijn afstandsbediening werken niet meer. Hoe kan ik een nieuwe bekomen? Wat doe ik met de oude? mvg
van zodra de PX forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze u verder helpen.
Een oude remote moet niet meer teruggestuurd worden.
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als de draad hier opnemen wordt, om je verder te helpen en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.