Beantwoord

Afstandsbediening v5 TV aan/uit knop werkt niet meer. AUB een vervanging sturen.


Onze afstandsbediening v5 TV aan/uit knop werkt niet meer. Andere knoppen werken wel. De aan/uit knop werkt slechts als er je zeer zeer hard op drukt maar ik verwacht dat dat maar van korte duur zal zijn voordat die knop volledig niet meer werkt. Zouden jullie a.u.b. vlug een vervanging kunnen sturen? Alvast zeer bedankt voor jullie hulp hiermee. :-)

icon

Beste antwoord door Martin 17 May 2022, 22:25

Bekijk origineel

18 reacties

Ter info: proximus forummedewerkers kunnen je morgen hiermee verder helpen.

De remote wordt verstuurd via Bpost en de oude remote moet niet meer teruggestuurd worden.

NB: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen. 

Reputatie 7
Badge +5

@stefanaalten Ik heb een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. 

Ik heb hetzelfde probleem, wat moet ik doen om een nieuwe afstandsbediening te krijgen ?

@Lydia B gewoon afwachten tot hier maandag een ⌘_Forummedewerker de draad opneemt, die kan dan het nodige doen om je er één te bezorgen.

Reputatie 7
Badge +5

@Lydia B Ik heb een nieuwe afstandsbediening naar je opgestuurd. Deze zal asap aankomen.

Goeiemorgen, mijn afstandsbediening V5 is ook heel slecht geworden en reageert amper nog. Kan er ook eentje opgestuurd worden aub?

Reputatie 7
Badge +5

@Wouter T Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan stuur ik er eentje op.

Dag Daisy,

ik heb klantnummer toegevoegd, ik vermoed dat dat voldoende is? Bedankt voor de snelle actie en reactie :D

 

Reputatie 7
Badge +5

@Wouter T Je nieuwe afstandsbediening is onderweg.

Beste,

Mijn afstandsbediening V5 werkt totaal niet meer. is het mogelijk om een nieuwe op te sturen.

Heb klantgegevens ook aangepast in forumprofiel

Mvg

Reputatie 7
Badge +5

@Plopsakok Er komt een nieuwe afstandsbediening aan. 

Beste,

Mijn afstandsbediening V5 werkt totaal niet meer. is het mogelijk om een nieuwe op te sturen.

Mvg,

Tim

Beste, een aantal knoppen van mijn afstandsbediening werken niet meer. Hoe kan ik een nieuwe bekomen? Wat doe ik met de oude? mvg

van zodra de PX forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze u verder helpen.

Een oude remote moet niet meer teruggestuurd worden.

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als de draad hier opnemen wordt, om je verder te helpen en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

 

Reputatie 7
Badge +5

@SDB Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? 

@SDB Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? 

@DaisyS Ik heb mijn gegevens aangevuld.

 

@SDB Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? 

@SDB Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? 

@DaisyS Ik heb mijn gegevens aangevuld.

 

 

Reputatie 7
Badge +5

@SDB Ik heb een nieuwe afstandsbediening opgestuurd.

Reageer