Beantwoord

afstandsbediening V5

  • 20 January 2022
  • 19 reacties
  • 429 Bekeken

beste,mijn afstandsbediening V5 werkt niet meer. is het mogelijk een nieuwe op te sturen.mijn klantnummer   is 164947  .

icon

Beste antwoord door HadewychT 1 February 2022, 14:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

19 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@luc DK  de nieuwe afstandbediening is onderweg.

Reputatie 7
Badge +4

@RedsFan Ik heb je een nieuwe afstandsbediening voor je V5 opgestuurd. 

@guido v Kan je je GSM-nr toevoegen in je profiel ? Dan kan ik er ook naar u een nieuwe opsturen. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reputatie 1

Het is netjes vlotjes aangeleverd waarvoor heel erg bedankt 

Reputatie 7
Badge +4

@guido v Ook uw afstandsbediening is opgestuurd. Je mag ze morgen verwachten. 

Reputatie 1

Is geleverd. Bedankt :relaxed:

De tips hebben niet geholpen. Best een nieuw opsturen. Alvast bedankt

Reputatie 1

Dankjewel 

 

Er worden inderdaad bij een omruiling van een decoders geen afstandsbedieningen meegeleverd.
Wat langs een zekere kant logisch is want als iemands decoder defect is wordt die omgeruild door een nieuwe van het zelfde type als de oude en kan de oude afstandsbediening gebruikt worden. 
Maar blijkbaar wordt ergens in hun systeem nog geen rekening gehouden dat een omruiling ook kan gebeuren zonder dat de decoder defect is zoals in dit geval waar er een andere type decoder opgestuurd wordt waar de oude afstandsbediening in dit geval niet meer compatible is met de nieuwe decoder.

Ook moet bij een omruiling van een defecte afstandsbediening de oude afstandsbediening niet meer teruggestuurd worden, maar in dit geval waar het niet om een defect gaat zoals bij u is dit weer iets anders en dat zal dan wel door een Proximus forummedewerker maandag meegedeeld worden als ze een v5C compatible afstandsbediening opsturen of je v7 compatible afstandsbediening moet terug gestuurd worden of niet (met dan retourlabels die ze opsturen in geval die moet teruggestuurd worden) .

Of bedoel je dat Proximus je nu al laten weten heeft dat je de v7 afstandsbediening moet terugsturen?

PS: soms staan de retourlabels ook in je myproximus onder de rubriek  "Mijn opvolging"   »  "bestellingen".

Reputatie 1

Beste,

Onze afstandsbediening werkt ook niet meer goed. De aan en uitknop werkt niet meer goed. Er zitten al nieuwe batterijen in en heb ook al een reset uitgevoerd.

Wij hebben er éne van een V4 maar hebben nooit een V4 decoder gehad. Wij hadden een V5 met harde schijf en nu al een hele tijd een V5 compact.

Kan ik ook een nieuwe krijgen aub maar dan voor een v5 compact ?

Alvast bedankt, Luc

 

Reputatie 7
Badge +4

@guido v Wat is het probleem juist ? Heb je het kunnen verhelpen met de tips van Martin ? 

Indien je nog steeds problemen ondervindt zullen we je een nieuwe opsturen. 

Badge +4

Ik zou graag weten of ik de v7 afstandsbediening moet terug sturen of niet en of ik een  V5 afstandsbediening krijg voor mijn V5 decoder ??? Of verder doen zo .... @AntonellaD 

Grt,

Reputatie 1

Beste,

De afstandsbediening V5 werkt niet meer. Althans enkele toetsen doen het niet meer. Ook niet na “reset” pogingen etc. .

Kan ik een nieuwe krijgen aub?

Vriendelijke groeten, Luc

Bij deze mijn profiel aangepast

Badge +4

Bedankt dan zal ik een 100% werkende afstandsbediening hebben voor de V5 decoder. Thx!!

 

 

 

Badge +4

Ook hier nog een vraagje, ik ben van de V7 decoder naar de V5 gegaan maar er zat geen afstandsbediening bij in de doos voor de v5.

De V7 afstandsbediening werkt niet volledig met de V5 decoder , maar normaal zou ik die mee moeten terug opsturen met de V7 decoder… maar dan heb ik niks meer.

Wat te doen ???

Reputatie 7
Badge +4

@lurage Je nieuwe afstandsbediening zal morgen thuis geleverd worden. 

Helpt het volgende niet :

Badge +4

Hallo, er staat nergens dat de afstandsbediening mee moet, enkel de Tv box bij het retour label (enkel decoder)

In feite zou ik wel mijn plan kunnen trekken met de V7 afstandsbediening op de V5 decoder, het is enkel naar het menu gaan die niet lukt (maar kan wel via een omweg) anders kan ik zappen , luider en stiller zetten … veel meer heb ik niet echt nodig. :)

En externe bron kiezen op je TV lukt dit ook want met de V5c is dit “TVmode”” ingedrukt houden terwijl je op “ext” drukt en vervolgen op “pijltje naar beneden”/”boven” dan “OK” en tenslotte “TVmode loslaten”.