Vraag

afstandsbediening stuk

  • 22 January 2022
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

knop om door kanalen te gaan werkt niet meer naar boven, enkel bij keihard drukken werkt ie soms nog. Naar beneden nog wel.


5 reacties

FYI: maandag pas komen de proximus forummedewerkers terug langs om je hierbij verder te helpen

Reputatie 6
Badge +3

@Steven DG kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we kijken om een nieuwe afstandsbediening opsturen.

@Steven DG kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we kijken om een nieuwe afstandsbediening opsturen.

Heb mijn klantennummer zonet toegevoegd. Kunnen jullie dan nu een nieuw toestel opsturen aub?

Reputatie 7
Badge +5

@Steven DG Ik heb de afstandsbediening net verzonden. Deze wordt morgen geleverd door Bpost.

Bedankt voor de respons én oplossing. Het wegwijs worden binnen Myproximus of/en account heeft me nochtans wel serieus wat moeite gekost. Mijn indruk is dat Proximus het veel ingewikkelder dan nodig heeft gemaakt om tot bij de benodigde gegevens te geraken. Denk daarom dat de digitale drempel voor vele (oudere) klanten veel te hoog werd gelegd.

Hopelijk doen jullie daar iets aan.

Met vriendelijke groeten,

Steven De Geynst

Reageer