Beantwoord

afstandsbediening omruilen


Hallo ik heb net mijn decoder v5c aangesloten. Kunnen jullie aub een nieuwe proximus afstandsbediening opsturen, ik heb nog eentje van belgacom zonder RF.

bedankt

 

stefaan smets

 

 

icon

Beste antwoord door jonathandr 29 June 2020, 10:08

Bekijk origineel

65 reacties

Reputatie 1
Badge

Mijn papegaaien hebben zich eens uitgeleefd. Kan dit vervangen worden?

 

Maandag komen de proximus forummedewerkers hier weer terug langs en die zullen u dan wel verder helpen.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat zij er maandag mee aan de slag kunnen.

Het kan ook via een proximus shop.

PS: Als de afstandsbediening defect is door een technisch mankement dan is deze omruiling gratis.
Als de afstandsbediening defect is door een val of door een te enthousiast huisdier,
of iets dergelijks, dan is dit 15 EUR

Beste,
zelfde probleem hier, alles wat @Martin aangaf geprobeerd (waarvoor dank trouwens Martin)..
maar werkt spijtiggenoeg niet.

Heb sinds gisteren een nieuwe 5c decoder, afstandsbediening is v4 en RF werkt niet.
Zou ik die kunnen omruilen naar een nieuwe afstandsbediening?

Mvg,

Kris

Ter info: Morgen zullen de proximus forummedewerker wel het nodige doen om een remote op te sturen ter omruiling van je oude v4 remote.

@Leeuwke & @krisheyvaert Een nieuwe afstandsbediening wordt verzonden en wordt normaal morgen geleverd.

 

Beste,

 

Ik heb ook een nieuwe decoder maar mijn oude afstandsbediening werkt niet met RF en (zelfs na vervangen batterijen) en werkt 1 keer op de twee niet meer als ik op een knop duw ( over het algmeen moet ik dus twee keer op een knop duwen alvorens die iets doet).

 

Hoe kan ik een nieuwe afstandbediening bekomen?

 

Bedankt

@VDJAN Voor jou zal dan ook een nieuwe toekomen morgen.

@VDJAN Voor jou zal dan ook een nieuwe toekomen morgen.

Harteliijk bedankt!

Beste ,

ook ik beschik nog over de oude afstandsbediening zonder RF en mijn nieuwe decoder zit nu in een kast .

Is het mogelijk om er ook eentje op te sturen?

 

Mvg.

Manu

morgen komen de prox forummedewerkers hier terug langs..

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat pro⌘ hiermee morgen direct aan de slag kunnen.

Graag zou ik mijn afstandsbediening omruilen, sommige toetsen werken niet goed meer ( de toets 1 zelfs helemaal niet meer).

Ik heb een V5 afstandsbediening

 

mvg

Jos Gevers

Reputatie 7
Badge +4

Beste ,

ook ik beschik nog over de oude afstandsbediening zonder RF en mijn nieuwe decoder zit nu in een kast .

Is het mogelijk om er ook eentje op te sturen?

 

Mvg.

Manu

hi, ik stuur je hiervoor een nieuwe afstandsbediening op

Reputatie 7
Badge +4

Graag zou ik mijn afstandsbediening omruilen, sommige toetsen werken niet goed meer ( de toets 1 zelfs helemaal niet meer).

Ik heb een V5 afstandsbediening

 

mvg

Jos Gevers

kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan doe ik het nodige

Reputatie 6
Badge +2

Graag had ik ook een nieuwe gewild voor mijn V5 compact decoder want de huidige afstandsbediening is nog van een V4 decoder en die werkt niet op RF.

Hallo,

mijn afstandsbediening v5 heeft het laten afweten. Ondanks nieuwe batterijen, universeel maken,etc. doen een aantal toetsen het niet meer. Is het mogelijk om een nieuwe op te sturen a.u.b?

Als er vandaag niemand meer reageert van het proximus forumteam dan zal het pas voor maandag zijn als ze terug langskomen op het forum

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen kunnen maandag.

Geachte, we hebben reeds geruime tijd problemen met onze afstandsbediening. Zou het mogelijk zijn om deze om te ruilen? Alvast bedankt voor uw antwoord!

Reputatie 7
Badge +4

Geachte, we hebben reeds geruime tijd problemen met onze afstandsbediening. Zou het mogelijk zijn om deze om te ruilen? Alvast bedankt voor uw antwoord!


hi, we doen hiervoor het nodige en sturen je een nieuwe afstandsbediening op

Ik heb 2 decoders v5compact

Mijn 2 afstandsbedieningen kunnen niet met rf werken, kunt u deze omruilen?

Maandag kunnen de proximus forummedewerkers je hierbij verder helpen.

( in het weekend en feestdagen komt hier niemand van Proximus zelf langs op het forum)

Reputatie 7
Badge +5

@marcvc Kan je je gegevens even toevoegen aan je profiel? Dan doen wij het nodige.

Profiel is aangepast

Reputatie 7
Badge +5

@marcvc De 2 afstandsbedieningen zijn onderweg. Deze zal je eerstdaags ontvangen als Bpost meewerkt.

Nieuwe afstandsbedieningen aangekomen.

Werken probleemloos.

Bedankt

Wat doe ik met de oude afstandsbedieningen

normaal ontvang je de retourlabels per email, ook je spam of junkmail in de gaten houden.

Indien je ze niet ontvangt kunnen de prox medewerkers ze je altijd opsturen 

Reageer