Beantwoord

Afstandsbediening


Goedenamiddag,

De afstandbediening werkt niet meer.

We hebben tevergeefs de batterijen verwisseld, de box heropgestart.

Kan ik dit ergens omruilen?

Alvast bedankt.

Emilie Renneboog

Klantnr: 3978248

icon

Beste antwoord door DaisyS 13 April 2021, 10:14

Bekijk origineel

11 reacties

je kan altijd eerst eens de remote resetten  → Je afstandsbediening resetten | Proximus

en daarna kun je hem weer universeel maken → Hoe kan je je afstandsbediening universeel maken? | Proximus

NB: pas morgen komen de Prox forummedewerkers hier terug langs.

Goede voormiddag,

Beide acties heb ik reeds gedaan, maar de afstandsbediening laat het nog steeds afweten…

Alvast bedankt voor het snelle antwoord.

Vriendelijke groeten,

Michel.

Straks zullen de prox forumedewerkers, als ze hier langskomen, je verder helpen voor de omruiling

Reputatie 7
Badge +5

@jazzmido Je kan deze omruilen in een Proximus winkel of we kunnen er 1 opsturen via de post.

Goedemiddag,

Bedankt voor de snelle reactie. Graag kregen we er één opgestuurd.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,

Michel.

Reputatie 7
Badge +5

@jazzmido Kan je nog even je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan stuur ik je een nieuwe op.

Emilie R.

Alvast bedankt.

@jazzmido Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden. → Forum Profiel gegevens invullen/aanvullen 

( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten).

Reputatie 7
Badge +5

@jazzmido Ik heb je gegevens verwijderd op deze openbare pagina. Kan je je klantennummer toevoegen aan je forumprofiel? Met enkel je adres heb ik niet genoeg informatie.

Is bij deze gebeurd...

Reputatie 7
Badge +4

Is bij deze gebeurd...

ok, we sturen je dan zo een nieuwe afstandsbediening op

Reageer