Beantwoord

afstandsbediening

  • 1 November 2020
  • 17 reacties
  • 483 Bekeken

De pxs-afstandsbediening kan niet meer van zender veranderen. Via TV guide lukt het wel, andere functies lijken ook nog te werken. Heb al een reset gedaan.

Iemand nog een advies?

icon

Beste antwoord door YorickP 2 November 2020, 11:14

Bekijk origineel

17 reacties

heb je de decoder als een herstart door zijn spanning even te onderbreken en dan terug te laten opstarten.

NB: in het weekend en op feestdagen komt hier op het forum niemand langs van de Pro⌘ forummedewerkers.

Reputatie 6
Badge +3

@bart.spegelaere@proximus.be  kan u uw klantennummer of lijnnummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we het regelen voor u.

Verder kan u ook al een afhaalpunt kiezen waar we het naar kunnen toesturen als uw klantennummer toegevoegd is.

https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL?GuiLang=NL

OK, bedankt. Decoder onderbreken heeft niet gewerkt. Heb wel mijn gsm-nummer toegevoegd aan mijn profiel. Afhaalpunt bij voorkeur Selexion Bert in Tervuren maar ik vermoed dat deze winkels dicht zijn? Kan een nieuwe afstandsbediening opgestuurd worden?

Mvg,

Reputatie 7
Badge +4

Bart

 

Afstandbediening wordt opgestuurd, order is ingegeven. 
Als alles goed verloopt zal je de afstandsbediening morgen ontvangen (ten laatste maandag) .

Problemen met afstandsbediening V7 decoder.Kan Tv niet uitschakelen. Heb al reset gedaan zonder succes. Ook decoder enkele màn gereset.

FYI:

 

NB: medewerkers die van prox zelf zijn komen pas maandag terug langs op het forum.

Dag Martin

Voorlopig na veel zoeken opgelost door Ok knop en 0 gelijktijdig in te schakelen. Ben benieuwd hoe lang het opgelost blijft.

Alvast bedankt 

Graag gedaan en bedankt voor de feedback

Beste

Ik heb mijn V7 decoder nog maar 2 weken maar kan ik niet meer mijn bonusfilms niet meer opvragen.

FYI: als je het over de maandelijkse gratis kadofilm hebt is deze wel vanaf 1/10/2020 verdwenen die je maandelijks bij je tv-abonnement ontvangt.

Beste,

Ik heb een nieuwe TV van LG gekocht. Ik heb geprobeerd om de afstandsbediening van Proximus “universeel” te maken om hem dus ook te kunnen gebnruiken op mijn nieuwe TV. Ik heb het model V5 van afstandsbediening. Het lukt met echter absoluut niet om de afstandsbediening van Proximus zo in te stellen dat ik hem ook voor mijn LG tV kan gebruiken. Ik heb, aan de hand van de site de afstandsbediening gereset (wij hadden tevoren een Medion). Maar zelfs dat lukt niet. Dus laat staan dat het instellen van de afstandsbediening als universele bediening zou werken! Kan u mij tips geven hoe ik alsnog de afstandsbediening V5 ka n gebruiken om ook mijn LG televisie mee te bedienen.

Met dank en vriendelijke groet,

 

Annemie Galicia

klantnummer: 115469

Als deze methode niet werkt om te resetten 

zou je eerst eens batterijtjes kunnen vervangen van de afstandsbediening en dan eens opnieuw proberen om te resetten.

beste 

heb sinds ongeveer 2 maanden een nieuwe decoder gekregen maar nu laat mijn afstandsbediening v5

van belgacom het afweten heb baterijen vervangen reset geprobeert maar de enige toets die reageert is die van help en dan maar eventjes weet er iemand waar ik deze kan omruilen want ik weet niet of het mogelijk is om de decoder handmatig te bedienen vind er geen toetsen voor

mvg

klantnr xxx

 

edit moderator : klantennummer in je profiel gezet, privégegevens publiceer je best niet openbaar

die wordt ofwel opgestuurd owel kun je die omruilen in een prox shop, maar 

de prox medewerkers komen pas morgen hier terug langs….

Reputatie 6
Badge +3

@dinavannunen  Kan u ook even een afhaalpunt uitkiezen? Dan sturen we een nieuwe op.

 

https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL?GuiLang=NL

 

textielreiniger (43596052)

maantjesstw 186

2170 merksem

Reputatie 7
Badge +4

@dinavannunen Je afstandsbediening wordt opgestuurd. Je ontvangt een SMS zodra ze is aangekomen. 

Reageer