Vraag

Afstandsbediening

  • 4 May 2020
  • 7 reacties
  • 185 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo

 

Daarstraks nog contact gehad met de klantendienst omdat ik een probleem had met de afstandsbediening. Hij werkt niet zo goed meer. Ze gaan er een nieuwe opsturen via de post en ik zou die normaal woensdag krijgen. Wat moet ik doen met de oude en zijn er kosten aan verbonden?

 

Groetjes,

 

Moesty


7 reacties

De klevers om de oude afstandsbediening te retourneren zullen er bij zijn, en dit is kosteloos.

ter bijkomende info:

Afstandsbedining omruilen
Als de afstandsbediening defect is door een technisch mankement dan is deze omruiling gratis.
Als de afstandsbediening defect is door een val of door een te enthousiast huisdier,
of iets dergelijks, dan is dit 15 EUR

Reputatie 1
Badge

Maandagavond belde ik naar de klantendienst omdat ik een probleem had met de afstandsbediening. Hij werkt niet zo goed meer. Er werd mij beloofd een nieuwe op te sturen voor mijn V5 decoder vermits ik nog de oude heb van de V4 decoder maar ik heb hier nog geen bevestiging van gekregen of niks ontvangen op mail daarover en ik zou vandaag de nieuwe afstandsbediening krijgen. 

Afstandsbediening is in huur omdat ik mijn decoder huur

 

Vriendelijke Groeten, 

Moesty

 

 

 

 

Als een proximus medewerker hier de draad opneemt zal dat wel kunnen nagetrokken worden of deze nog moet of al opgestuurd wed.

Reputatie 7
Badge +4

@Moesty Ik zal er 1 opsturen naar je. Kan je dan wel eerst in je profiel je gsm-nr vermelden en voor de zekerheid ook het adres zodat ik zeker het juiste gebruik. 

Ik vind die eerdere aanvraag hier niet terug. Jammer genoeg kan ik niet zien wat er misgelopen is. 

Reputatie 1
Badge

 @HadewychT Is het nummer van de vaste lijn ook goed?

 

Groetjes,

 

Moesty

Reputatie 7
Badge +4

Het gsm-nr is om een sms ter bevestiging te sturen, maar als je geen gsm hebt, zet je er inderdaad je vaste nr maar in.

Reputatie 1
Badge

@HadewychT : Ik heb een pm gestuurd naar jou met mijn gegevens.

 

Groetjes,

Moesty

Reageer