afstandsbediening

  • 4 March 2020
  • 5 reacties
  • 710 Bekeken

Vorige week melding gemaakt via de chat dat ik 2 afstandsbedieningen heb die niet of niet volledig werken , op het einde van de chat moest ik nog een afhaalpunt ingeven, daarna kreeg ik nog de vraag om een contactnummer op te geven lijkt me raar als ze al het klantnummer en mijn E-mail adres hebben maar ja je weet nooit bij proximus dus nu nog eens proberen via telefoon , ondertussen al 30 minuten aan het wachten 


5 reacties

a ja 30 minuten op chat en op de 0800 02 800 nummer gewoon niks waard 

 

Als je de gegevens hier in je forumprofiel staan dan kunnen de proximus medewerkers hiermee verder anders kun je de gevraagde gegevens  daar gewoon invoeren in één van de vakken gemarkeerd als privé zodat alleen iemand van proximus zelf die kan lezen.

louter als bijkomende info 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html

Reputatie 7
Badge +3

@Jan B 

je mag me je afhaalpunt naar keuze even laten weten en je mag me via een privébericht waarop je een sms kan ontvangen wanneer je afstandsbedieningen toegekomen zijn.

 

Geert

afhaalpunt Darcis Alken

Edit : gsm 0474 xxx xxx

 

Reputatie 7
Badge +4

@Jan B Bij deze worden er 2 nieuwe afstandsbedieningen verstuurd. Van zodra deze toekomen krijg je een sms op het gsm nummer dat je hier hebt doorgegeven. Wanneer je de nieuwe afstandsbediening gaat halen dien je de oude in een gesloten kartonnen doos terug inleveren. 

Reageer