Beantwoord

Afstandsbediening

• 17 maart 2019
  • 11 reacties
  • 435 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik heb overtijd een klein ongelukje gehad met de afstands bediening, er is een glas water op gevallen waardoor er water in gelopen is in de batterij houder en zo in contact gekomen met de batterijen. Toen werkte niet meer. Ik heb dan contact op genomen met klanten dienst en die zeiden dat ik een vervanging zou krijgen; dus moest ik mijn kapotte inleveren dus zo gedaan en een nieuwe gekregen een V5 versie afstandsbediening terwijl dat ik V6 decoder heb en dat heb ik ook vermeld dat een V6 decoder heb.

Wat nu?
icon

Beste antwoord door ThierryW 19 maart 2019, 13:44

Hey Jeroen, ik heb het nodige gedaan zodat in je gekozen UPS punt een V6 afstandsbediening wordt geleverd. Deze wordt normaal morgen geleverd en je gaat ook nog een sms ontvangen. Groetjes Thierry
Bekijk origineel

11 reacties

Ter info: Morgen kunnen de mensen van het Proximus team je hier mee verder helpen om die te laten omruilen bvb via UPS of soms ook via Bpost ….
Reputatie 6
Badge +4
Hey Jeroen, ik heb het nodige gedaan zodat in je gekozen UPS punt een V6 afstandsbediening wordt geleverd. Deze wordt normaal morgen geleverd en je gaat ook nog een sms ontvangen. Groetjes Thierry
OOk mijn afstandsbediening is gesneuveld. Hoe kan ik een nieuwe krijgen?
Volgens mij kun je het nog altijd op 2 manieren bekomen
  • proximus center
  • laten opsturen naar een ups acespoint van je keuze
Maar je zult wel meer details krijgen als iemand van proximus hier de draad opneemt
Reputatie 7
Badge +4
OOk mijn afstandsbediening is gesneuveld. Hoe kan ik een nieuwe krijgen?
Kan je op je profile aub je lijnnummer en klantennummer aanvullen ? Ook een GSM-nr mag je daar vermelden. Daar zal je dan op verwittigd worden als je pakketje is aangekomen.
Via volgende link kan je een UPS-punt kiezen waar we je afstandsbediening naartoe mogen sturen : https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
Moet de oude (defecte) remote nog altijd teruggestuurd worden?
Reputatie 7
Badge +4
via een afhaalpunt verwacht men dat je de oude mee terugstuurd

OOk mijn afstandsbediening is gesneuveld. Hoe kan ik een nieuwe krijgen?Kan je op je profile aub je lijnnummer en klantennummer aanvullen ? Ook een GSM-nr mag je daar vermelden. Daar zal je dan op verwittigd worden als je pakketje is aangekomen.
Via volgende link kan je een UPS-punt kiezen waar we je afstandsbediening naartoe mogen sturen : https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL

Ik denk alles aangepast te hebben in mijn profiel. Mag verzonden worden naar UPS punt 00926374
Reputatie 7
Badge +4

OOk mijn afstandsbediening is gesneuveld. Hoe kan ik een nieuwe krijgen?Kan je op je profile aub je lijnnummer en klantennummer aanvullen ? Ook een GSM-nr mag je daar vermelden. Daar zal je dan op verwittigd worden als je pakketje is aangekomen.
Ik denk alles aangepast te hebben in mijn profiel. Mag verzonden worden naar UPS punt 00926374

ok ik doe hiervoor het nodige, je mag binnenkort een sms verwachten als het packet ter plaatse is
Hoi, ik heb een vraagje..mijn afstandbediening is per ongeluk verkeerd weg gegooid met oude dvd speler in de container... kan ik een nieuwe krijgen?
Reputatie 6
Badge +4
@Naziha elmo Als je niet meer beschikt over de afstandsbediening kunnen we geen omruiling uitvoeren via UPS. In een Proximus shop kan je een nieuwe afstandsbediening kopen.

Reageer