Beantwoord

Afstandsbediening

  • 7 February 2018
  • 6 reacties
  • 312 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Mooi. Een nieuwe decoder. Je volgt de richtlijnen. Je wil deze activeren. En... je afstandsbediening doet het niet.

Je belt tijdens de procedure dan naar PX en daar krijg je een code die de afstandsbediening deblokkeert.
So far so good.

Volume werkt niet.

Opnieuw bellen naar PX.

Ik krijg een totaal ander code die ik moet intoetsen en het werkt.

Allemaal goed.

Maar:

Kan men geen pagina maken waar deze fouten uitgelegd staan met daarbij de codes die men kan intoetsen ?

Het zou toch handig zijn moest iedere gebruiker van PX aan heuse handleiding hebben met de vermelding van deze codes.

- minder werk voor Px
- minder stress voor Px en de klant

Iedereen tevreden.
icon

Beste antwoord door ThomasP 7 February 2018, 10:05

Bekijk origineel

6 reacties

"deblokkeren" bedoel je hiermee de methode die op de prox site beschreven staat?

Druk tegelijk op toetsen 1 en 6 van uw afstandsbediening totdat de "TV(aan/uit)" toets brandt.
Druk achtereenvolgens op 9, 8 en 1, en wacht tot de "TV(aan/uit)" toets niet meer brandt.
Verlaat de configuratiemodus door tegelijk te drukken op de 'TV mode' toets en de 'TV' toets

En afstandsbediening universeel maken > hier zoals voor de V5 volgen
Reputatie 7
Badge +6
Die is er zeker Peter! Op onze Support pagina bij Televise.
  • Op deze pagina vind je bijvoorbeeld de uitleg om je afstandsbediening te resetten.
  • Op deze pagina om je afstandsbediening universeel te maken.
Reputatie 6
Badge +2
Martin,

In mijn doos stak er geen boekje. Staan daarin al die codes ?

Bedankt voor de link.

Toch leuk dat er mensen zijn die deze links hebben.

Ik vind die uitleg niet terug om MyProximus profiel. Is dat normaal ?


Bedankt.
Reputatie 6
Badge +2
Die is er zeker Peter! Op onze Support pagina bij Televise.
  • Op deze pagina vindt je bijvoorbeeld de uitleg om je afstandsbediening te resetten.
  • Op deze pagina om je afstandsbediening universeel te maken.


Hartelijk dank

Ik vind de pagina zéér ingewikkeld.

Voor mijn vader 80+ is dat al helemaal een ramp. Vandaar mijn vraag naar een goede handleiding met codes die men aan de nieuwe klanten zou kunnen en aan de bestaande per email.

Ik ga uw links in elk geval vast pinnen onder favorieten.
Reputatie 7
Badge +6
Ik vind de pagina zéér ingewikkeld.
Peter,
Onze globale support pagina is nochtans heel logisch en duidelijk opgebouwd, per thema.



Bekijk zeker ook eens onze YouTube pagina met tientallen handige video's over onze producten en diensten.

Mvg,
Wim
En zeker de google zoek tovermachine niet vergeten te raadplegen ☺️

Reageer