Beantwoord

Afstandsbediening

  • 20 January 2018
  • 14 reacties
  • 2798 Bekeken

Beste,

Onze afstandsbediening (nieuwste versie) doet het amper.
De knoppen werken niet meer zoals het hoort, we vermoeden dat er een plaatje niet goed zit.
Valt deze om te ruilen in de Proximus shop?

Groet
icon

Beste antwoord door MiekC 23 January 2018, 08:52

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Probeer een een factory reset van je afstandsbediening te doen.

Factory reset
Druk de toetsen 1 en 6 gelijktijdig gedurende 3 seconden in. De lampjes branden niet terwijl u dit doet. Na 3 seconden zal het rode lampje* of het tv-lampje** beginnen branden (afhankelijk van het model van uw afstandsbediening). Druk achtereenvolgens op de toetsen 9, 8 en 1. Uw persoonlijke instellingen verdwijnen en uw afstandsbediening staat terug op fabrieksinstelling. De afstandsbediening staat nu automatisch terug in normale gebruikersmode.

Ik denk dat een omruiling wel mogelijk is :

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
Beste,

Onze afstandsbediening (nieuwste versie) doet het amper.
De knoppen werken niet meer zoals het hoort, we vermoeden dat er een plaatje niet goed zit.
Valt deze om te ruilen in de Proximus shop?

Groet

je kan hem gewoon gaan omruilen in een proximus center.
Reputatie 6
Badge +2
Beste,

Onze afstandsbediening (nieuwste versie) doet het amper.
De knoppen werken niet meer zoals het hoort, we vermoeden dat er een plaatje niet goed zit.
Valt deze om te ruilen in de Proximus shop?

Groet

je kan hem gewoon gaan omruilen in een proximus center.


Is niet meer mogelijk. Alles gaat nu via Bpost of Kiala.

Ik ben voor mezelf naar het center geweest en kreeg daar die uitleg.
oei .... dat wist ik inderdaad niet, ik dacht de afstandsbedieningen nog altijd om te ruilen waren in een proximus center.
Reputatie 6
Badge +2
oei .... dat wist ik inderdaad niet, ik dacht de afstandsbedieningen nog altijd om te ruilen waren in een proximus center.

Je krijgt zelfs geen kabel meer... 😶

Nu ze doen ook maar wat ze opgedragen worden he...😁

En met de post is het voor velen makkelijk.

Alles zijn voor en nadelen zeker... 😜

Als je maar de nodige en juiste informatie krijgt dat is net belangrijk...😌
Amai zelf geen kabel ook al niet meer ❗️
Reputatie 6
Badge +2
Nope, kon die met Bpost laten leveren maar heb er dicht bij huis een gelijkaardige gevonden, dus ben wel gered. T'is ma ne kabel. 😂
Dus een defecte afstandsbediening kan niet meer geruild worden in een proximus shop?
Hoe kan je dan een bestellen om te leveren? Dat is niet mogelijk precies via de website...
Reputatie 4
Badge +1
... altijd EERSTE vraag .....
Heb je de batterijen al vernieuwd ( of zijn het pas nieuwe ??) De zogezegde aanduiding van "batterijen laag" blijkt niet te werken, ten minste bij mijn battrijen-te-laag gaf die niets aan.
Voor lege batterijen wordt een afstandbediening niet geruild , (of wel ...? 🙂 )
Dus een defecte afstandsbediening kan niet meer geruild worden in een proximus shop?
Hoe kan je dan een bestellen om te leveren? Dat is niet mogelijk precies via de website...

je kunt bellen naar technische helpdesk 080022800
je kunt een privébericht sturen > :klik hier
je kunt ook gewoon wachten eventueel tot hier morgrn iemand van proximus reageert
Hey Fonz, dat heb ik idd gedaan, maar zonder succes. Het werkte niet meer nadat mijn zoontje dit had laten vallen. Wss binnenin iets kapot gegaan...toch bedankt voor uw reactie!
Martin, bedankt voor uw nuttige bijdrage! Hopelijk geraak ik nu wel binnen bij de technische dienst, want de voorbije keren heb ik het opgegeven na een uur te laten rinkelen...dramatisch...
Dag Katie, het is mogelijk om via een kialapunt je defecte afstandsbediening om te ruilen. Meer info kan je vinden via deze link:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_dcd/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/andere-oplossingen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html

Je dient de procedure te volgens zoals die van een decoder.
Beste,

Het probleem begint al bij het willen bereiken van de technische dienst...hopeloos...ofwel komt er gewoon niemand aan de lijn, ofwel wordt de oproep gewoon afgesloten na een tijdje...pfff
stuur anders je gsm nr waarop je kunt gecontacteerd worden en je UPS punt door via privébericht
dit zien de mensen van het proximus team binnenkomen.

Reageer