afstanbediening proximus

  • 7 November 2021
  • 25 reacties
  • 273 Bekeken

Reputatie 2
Badge

beste ik heb afstandbediening proximus tv kan ik de kleuren er mee zetten mijn philips afsandbediening is defect? groetjes joan


25 reacties

De kleuren stel je in op de tv, niet via de decoder. Dus neen.
Kijk eens in de Philips handleiding, mogelijk kan je de instellingen nog enigszins aanpassen met gebruik van knopjes ergens (achteraan) op je tv. Uiteraard is dit afhankelijk van je toestel.
Andere oplossing is een afstandsbediening kopen, ik denk iets van een 20 euro.
 

Reputatie 2
Badge

Heb ik al 5 gebrobeerd werken niet?grtjs Johan

Reputatie 7
Badge +4

FYI

Afstandsbediening RC4707/01 | Philips

One For All URC4913 Philips Afstandsbediening - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis

en via TV handleiding kan je niet terugvinden hoe het kan op verschillende manieren bv via instellingen.

Reputatie 2
Badge

Die heb ik al gehad werkt niet alleen opzetten en de klank via de tv achter kan ik alleen de posten verzetten grtjs joan

en via TV handleiding kan je niet terugvinden hoe het kan op verschillende manieren bv via instellingen.


Bij het ene type kan dat, bij een ander niet. We hebben geen gegevens.

Heb ik al 5 gebrobeerd werken niet?grtjs Johan

Heb je die ook afstandsbediening ook ingesteld voor JOUW merk en type van tv?
Anders heeft het ook geen nut.

@joan kan je hier iets mee aanvangen (je kan ook het model kiezen van TV)

→ beeld heeft slechte kleuren | (philips.be)

Reputatie 2
Badge

Ik heb alleen voor fillips tv besteld en ingesteld v Filip s

ik kon met mijn Sony TV wel via de prox afstandsbediening aan de instellingen nadat ik die afstandsbediening universeel gemaakt had → Hoe kan je je afstandsbediening universeel maken? | Proximus en dan via de knop TV-mode (ingedrukt te houden) van mijn V5C decoder afstandsbediening.

Reputatie 2
Badge

Philips tv type 40plf3008h 12 van 2014

@joan Heb nu eens op mijn philips TV geprobeerd met de afstandsbediening van proximus en door de knop TV-mode ingedrukt te blijven houden en dan op de menu knop drukken dan geraaks ik in de menu van mijn philips TV

Je afstands bediening van Prox moet wel universeel gemaakt worden → → Hoe kan je je afstandsbediening universeel maken? | Proximus

Reputatie 2
Badge

Ik heb ze universeel gemaakt nu werkt ze niet meer hoe kan ik ze terug normaal zetten?

door ze te resetten Je afstandsbediening resetten | Proximus

maar ik begrijp het niet goed gebruikte je dan vroeger je proximus afstandsbediening dan niet om bvb het volume te regelen op je TV?

bijkomende info :

Een probleem met je afstandsbediening | Proximus

 

Reputatie 2
Badge

Ja gebruikte de prx afstand bediening voor alles alleen Philips afsb v d kleuren ni werkt er aan uit niet meer de volume en ext ook niet

Dan heb je vroeger toch ook je Prox afstandsbediening universeel gemaakt, ja toch ? 

Dus zou na het resetten van de Prox het universeel maken toch ook weer moeten lukken toch?

Als je de procedure volgt to op het moment dat je de knop moet lossen als je TV uitschakelt, moet je wel zien dat je die knop op het moment dat de tv uitgaat, onmiddellijk loslaat want als je effen te lang wacht zal je afstandsbediening niet juist ingesteld staan.

 

 

Reputatie 2
Badge

Ok in orde werkt volledig terug maar niet v d kleuren grtjs joan

Dus je kunt met de prox afstandsbediening ook de menu niet openen van je TV door de knop TV-MODE in te drukken en ingedrukt blijven houden tot dat je ook de knop MENU ingedrukt hebt.

Als je met de afstandsbediening van Proximus ook het volume van je TV niet kunt regelen dan zal je ook in de Menu van de TV niet geraken met die Prox afstandsbediening en wil dit zeggen dat je prox afstandsbediening universeel maken niet lukt/niet gelukt is.

Reputatie 2
Badge

Ja ik kan nu alles doen met prox afstandbediening volume ext alles werkt normaal maar tv mode en menu v d kleuren lukt niet.

Grtjs joan

Reputatie 2
Badge

Ps heb ze terug universeel gemaakt

Reputatie 2
Badge

Beste ik heb afstandbediening bol com r4913 kan in de menu v d kleuren maar het pijltje naar links werkt niet boven onder rechts werkt wel krijg het niet klaar kleuren staan terug goed als ik naar links moet ik achter de tv doen?grtjs joan

Reputatie 2
Badge

weet iemand raad?grtjs joan

Mijn afstandbediening is kapot. Waar kan ik een nieuwe kopen.

Want ik kan niet meer tv kijken.

Ik hoop dat ik vlug een ander krijg.

Mvg marina de paepe

@Marina de paepe

Een kapotte afstandsbediening kan gratis bezorgd worden via Bpost. Oude afastandsbediening moet niet meer teruggestuurd worden.

Omdat de PX forummedewerkers aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om je er één op te sturen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, in dit geval hier bv om welke decoder het gaat waarvoorde afstandsbediening gebruikt wordt. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

 

Reputatie 5
Badge +2

@Marina de paepe De nieuwe afstandsbediening is onderweg.

Reageer