Beantwoord

Afspraak Technieker

  • 20 February 2018
  • 4 reacties
  • 327 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Geachte,
Heb zonet iemand aan de lijn gehad om een afspraak te maken om de Tv verbinding te maken.
Na alle stappen te hebbzn gedaan via telefoon was het niet succesvol verlopen.
Nadat de afspraak voor morgen tussen 16:30en 20u was gemaakt leg ik in.
Nadien heb ik de stekker van de modem en van de tv decoder uitgetrokken en terug ingestoken.
Eerst de modem en vanaf de modem terug wifi uitzond heb ik de decoder terug opgezet.

Deze is nu wel weer opgestart dus die afspraak voor morgen mag geannuleerd worden.

Mvg philip
icon

Beste antwoord door Martin 20 February 2018, 20:46

Bekijk origineel

4 reacties

kun je die niet vinden onder myproximus om op te zeggen > http://proximus.be/login
Reputatie 1
Badge
Gedaan hartelijk dank.

Beste

er zou vandaag een technieker langskomen tussen 8-12u.  We hebben niemand gehoord of gezien.  
komt deze nog langs?  

Reputatie 7
Badge +4

Steven,

 

Kan je je gegevens even aanvullen aan je profiel zodat we dit kunnen nakijken.

Reageer