Afsluiten

  • 16 March 2019
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Reputatie 2
Badge
ik heb al twee maal voor ge had, dat bij het afsluiten niet enkel het rode, maar ook het blauwe lampje bleef branden. Ik krijg dit dan wel opgelost door achteraan die knop even uit te schakelen en even later weer in te schakelen, maar volgens mij is dit toch niet de bedoeling. Is dit soms al geweten dit probleem. Heb het nu 2 maal voor gekregen, niet kort na elkaar. ben klant einde December denk dat er een dikke maand tussen zit.

3 reacties

waren er mss opnames geprogrammeerd
Reputatie 2
Badge
Ja dat denk ik wel maar dit zal normaal niet het probleem zijn denk ik omdat ik dagelijks minstens één langspeelfilm opneem. Je zal wel zeggen ze geven op die tv altijd de zelfde films. Dat is ook zo. Caz is daar koploper in met minstens 3 maal dezelfde film per week. Maar door mijn hersentumor vergeet ik vlug vandaar. Niet dat ik dit echt vervelend vind, maar wou het toch graag melden of het al gekend was bij Proximus zodat ze er eventueel eens konden naar zien.
Werd hier inderdaad nog gemeld door anderen maar een antwoord van Proximus heb ik hier nog niet gelezen.

Reageer