Beantwoord

afmelden

  • 11 September 2019
  • 6 reacties
  • 823 Bekeken

waar kan men vinden voor afmelden van forum niets te vinden .
icon

Beste antwoord door Martin 11 September 2019, 09:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Boven rechts op je symbool "F" klikken (rechts van 'start een topic') en dan op 'uitloggen klikken'

Dat lukt niet. Zo log je op het Proximus forum maar niet op de email met meldingen van nieuwe e topics. 
Ik krijg met daar ook niet van afgemeld. 
 

====

Je ontvangt deze email omdat je bent aangemeld voor het subforum Mobiele telefonie. Wil je geen emails meer ontvangen? Log in op Proximus Community en meld je af voor updates van dit subforum

je wacht best af tot er maandag iemand van het proximus forum team zelf hier terug op het forum langskomt om je verder te helpen, er zijn momenteel ook wel enige problemen op het forum, bepaalde functies die niet meer werken, dus zou mss daar ook iets mee kunnen te maken hebben.

Reputatie 6
Badge +3

Zo doe je het

Kies mijn profiel

 

Bewerk profiel

Instellingen

 

I

Maak je keuzes

 

 

ja zo doe je dit inderdaad, maar dat werkt bij mij zelf ook niet en dat is het probleem dat @janghys hoogstwaarschijnlijk ook voor heeft.

Ook vind ik dat je zelf het mailadres zou moeten kunnen instellen waarop je bepaalde meldingen kunt ontvangen.

Je zult waarschijnlijk ook wel al vastgesteld hebben dat er sommige zaken verdwenen zijn zoals bv het uur van je bericht enz…. dus er is nog werk aan de winkel voor hun website bouwers, waaraan Proximus dit uitbesteed heeft.

Edit: nu stel ik vast dat het uur van het bericht er terug aanwezig is, mogelijks zijn ze dan toch onderhoudt aan het doen tijdens het weekend...