Beantwoord

Afleveringen kwijt

  • 30 January 2020
  • 33 reacties
  • 302 Bekeken

Hallo

Sinds een paar dagen zijn we plots twee maanden aan opnames van een serie kwijt. Is er een mogelijkheid dat deze teruggezet worden?

Mvg, Jil

icon

Beste antwoord door Charlotte.D 2 March 2020, 17:32

Bekijk origineel

33 reacties

Het had niets te maken met de limiet van 20 afleveringen want er hebben er altijd meer dan 20 opgestaan, momenteel 28. Elke keer als we de afleveringen terug kregen omdat jullie ze gerest hadden verdwenen ze gewoon weer na een paar dagen. Vind het raar dat dit nu niet meer gaat...

Reputatie 7
Badge +4

Aangezien we al 2x de afleveringen hebben verwijderd en opnieuw hebben geplaatst en u deze niet ziet verschijnen, vrees ik dat we de oude afleveringen niet terug kunnen bezorgen.

Vandaar de vraag of u dit kan opvolgen of dit in de toekomst nog zou voorvallen, want de kans is groot dat het aantal afleveringen vanaf 20 telkens werd ‘overschreven’ door een nieuwe aflevering.

Wat kan ik hier mee uittesten? Er is een maand geleden een probleem ontstaan dat de oude opnames allemaal verdwenen waren, de nieuwe van de afgelopen maand zijn wel gewoon opgenomen en die hebben we ook gewoon. Het zijn de oude afleveringen die we zouden moeten terug hebben. Mvg

Reputatie 7
Badge +4

Kan je dit (nu de aanpassing is gedaan), nog even uittesten voor enkele dagen?

Heb het aangepast en decoder gereset maar nog steeds geen opnames.

Reputatie 7
Badge +4

Kan je in je opname opties eerst eens hetvolgende aanvinken:

Wissen indien schijf vol= NEEN

 

Ik heb de serie nog even verwijderd en terug toegevoegd. Kan je de decoder even herstarten en even opnieuw testen?

Eigenlijk alles van 3 januari tot 1 februari, de rest hebben we nog.  Mvg

Het gaat om alle afleveringen van 60 dagen geleden tot en met 1 februari, moeilijk om het juiste tijdstip erop te plakken.

Reputatie 7
Badge +4

@Janugan Welke afleveringen ontbreken er juist (datum en tijdstip van uitzending) ? 

kunnen de afleveringen nog eens teruggezet worden? Ontbreken nog steeds. Mvg

cPVR = opname op harde schijf (HDD)

nPVR = opname in de cloud.
 

Reputatie 6
Badge +3

Wissen indien schijf vol staat ook actief. Dat kan enkel maar en rol spelen wanneer bepaalde afleveringen op de HDD staan in plaats van in de cloud. Controleer ook eens bij de PVR of een bepaalde aflevering op de HDD staat of in de cloud CPVR.

Heb de opname opnieuw ingesteld. Mvg

Ga ik doen

Kan je deze toch opnieuw instellen? Van hieruit zien we dat het dan verkeerd ingesteld staat.

Dit is hier niet het geval, hebben altijd alle afleveringen gehad tot 60 dagen. Heb dit ook zo ingesteld. De afleveringen waren gewoon ineens verdwenen. Na het terugzetten zijn deze afleveringen na een paar dagen weer verdwenen behalve de afleveringen die zijn opgenomen na het probleem...

Van een serie worden standaard 20 afleveringen behouden, zoals hier het geval is.
Best verwijder je de serieopname en stel je deze opnieuw. Dan zal er gevraagd worden of je 5, 10, 20 of 99 afleveringen bewaard wilt hebben.

Reputatie 7
Badge +4

@Janugan  Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst , van zodra er antwoord komt laat ik hier iets weten.

 

Zal er een foto van maken maar deze staat ingesteld op alles bewaren. Weet niet waarom maar elke keer verdwijnen de afleveringen die worden teruggezet weer na een paar dagen. De nieuwe opnames blijven wel staan. Het gaat ook enkel maar om deze serie. Mvg

Reputatie 7
Badge +4

@Janugan Kan je even nakijken hoeveel aflevering je decoder blijft bewaren door naar menu --> instellingen --> mijn voorkeuren --> opnames --> aantal afleveringen  te gaan , als deze op 10 staat ligt hier de reden en dien je dit aan te passen.

 

Is het mogelijk een foto te maken van bovenstaande instellingen en deze hier te posten ? 

 

De afleveringen zijn weer weg, dit gebeurt telkens na een paar dagen weer. 

Bedankt, ze zijn er weer! 

Reputatie 7
Badge +4

@Janugan Ik heb bij deze de aflevering terug gezet.

Er staan er momenteel 11 op en bij instellingen staat alle geselecteerd. Mvg

Reageer