Beantwoord

Afleveringen kwijt

  • 30 January 2020
  • 33 reacties
  • 311 Bekeken

Hallo

Sinds een paar dagen zijn we plots twee maanden aan opnames van een serie kwijt. Is er een mogelijkheid dat deze teruggezet worden?

Mvg, Jil

icon

Beste antwoord door Charlotte.D 2 March 2020, 17:32

Bekijk origineel

33 reacties

Het gaat om alle afleveringen van 60 dagen geleden tot en met 1 februari, moeilijk om het juiste tijdstip erop te plakken.

Eigenlijk alles van 3 januari tot 1 februari, de rest hebben we nog.  Mvg

Reputatie 7
Badge +4

Kan je in je opname opties eerst eens hetvolgende aanvinken:

Wissen indien schijf vol= NEEN

 

Ik heb de serie nog even verwijderd en terug toegevoegd. Kan je de decoder even herstarten en even opnieuw testen?

Heb het aangepast en decoder gereset maar nog steeds geen opnames.

Reputatie 7
Badge +4

Kan je dit (nu de aanpassing is gedaan), nog even uittesten voor enkele dagen?

Wat kan ik hier mee uittesten? Er is een maand geleden een probleem ontstaan dat de oude opnames allemaal verdwenen waren, de nieuwe van de afgelopen maand zijn wel gewoon opgenomen en die hebben we ook gewoon. Het zijn de oude afleveringen die we zouden moeten terug hebben. Mvg

Reputatie 7
Badge +4

Aangezien we al 2x de afleveringen hebben verwijderd en opnieuw hebben geplaatst en u deze niet ziet verschijnen, vrees ik dat we de oude afleveringen niet terug kunnen bezorgen.

Vandaar de vraag of u dit kan opvolgen of dit in de toekomst nog zou voorvallen, want de kans is groot dat het aantal afleveringen vanaf 20 telkens werd ‘overschreven’ door een nieuwe aflevering.

Het had niets te maken met de limiet van 20 afleveringen want er hebben er altijd meer dan 20 opgestaan, momenteel 28. Elke keer als we de afleveringen terug kregen omdat jullie ze gerest hadden verdwenen ze gewoon weer na een paar dagen. Vind het raar dat dit nu niet meer gaat...

Reageer