Beantwoord

Afleveringen kwijt

  • 30 January 2020
  • 33 reacties
  • 311 Bekeken

Hallo

Sinds een paar dagen zijn we plots twee maanden aan opnames van een serie kwijt. Is er een mogelijkheid dat deze teruggezet worden?

Mvg, Jil

icon

Beste antwoord door Charlotte.D 2 March 2020, 17:32

Bekijk origineel

33 reacties

Over welke opnames gaat het dan precies?  :wink:

Het gaat over sturm der liebe. Mvg

Ik heb deze opnames even voor je gereset. Kan je de decoder nog even herstarten en controleren of ze er al dan niet ook terug staan voor jou?

Het is in orde super! Hartelijk bedankt!

Beste, al deze afleveringen zijn weer verdwenen. Mvg

Reputatie 7
Badge +4

@Janugan Ik zie deze wel nog staan , heb je de decoder al eens volledig herstart door deze kort van stroom te onderbreken? 

Dit zijn enkel de afleveringen van afgelopen week, er stond voor 60 dagen aan afleveringen op, heb net de decoder gereset maar heeft niet geholpen. Mvg

Reputatie 7
Badge +4

@Janugan Kan je even nakijken hoeveel aflevering je decoder blijft bewaren door naar menu --> instellingen --> mijn voorkeuren --> opnames --> aantal afleveringen  te gaan , als deze op 10 staat ligt hier de reden en dien je dit aan te passen.

Er staan er momenteel 11 op en bij instellingen staat alle geselecteerd. Mvg

Reputatie 7
Badge +4

@Janugan Ik heb bij deze de aflevering terug gezet.

Bedankt, ze zijn er weer! 

De afleveringen zijn weer weg, dit gebeurt telkens na een paar dagen weer. 

Reputatie 7
Badge +4

@Janugan Kan je even nakijken hoeveel aflevering je decoder blijft bewaren door naar menu --> instellingen --> mijn voorkeuren --> opnames --> aantal afleveringen  te gaan , als deze op 10 staat ligt hier de reden en dien je dit aan te passen.

 

Is het mogelijk een foto te maken van bovenstaande instellingen en deze hier te posten ? 

 

Zal er een foto van maken maar deze staat ingesteld op alles bewaren. Weet niet waarom maar elke keer verdwijnen de afleveringen die worden teruggezet weer na een paar dagen. De nieuwe opnames blijven wel staan. Het gaat ook enkel maar om deze serie. Mvg

 

Reputatie 7
Badge +4

@Janugan  Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst , van zodra er antwoord komt laat ik hier iets weten.

Van een serie worden standaard 20 afleveringen behouden, zoals hier het geval is.
Best verwijder je de serieopname en stel je deze opnieuw. Dan zal er gevraagd worden of je 5, 10, 20 of 99 afleveringen bewaard wilt hebben.

Dit is hier niet het geval, hebben altijd alle afleveringen gehad tot 60 dagen. Heb dit ook zo ingesteld. De afleveringen waren gewoon ineens verdwenen. Na het terugzetten zijn deze afleveringen na een paar dagen weer verdwenen behalve de afleveringen die zijn opgenomen na het probleem...

Kan je deze toch opnieuw instellen? Van hieruit zien we dat het dan verkeerd ingesteld staat.

Ga ik doen

Heb de opname opnieuw ingesteld. Mvg

Reputatie 6
Badge +3

Wissen indien schijf vol staat ook actief. Dat kan enkel maar en rol spelen wanneer bepaalde afleveringen op de HDD staan in plaats van in de cloud. Controleer ook eens bij de PVR of een bepaalde aflevering op de HDD staat of in de cloud CPVR.

cPVR = opname op harde schijf (HDD)

nPVR = opname in de cloud.
 

kunnen de afleveringen nog eens teruggezet worden? Ontbreken nog steeds. Mvg

Reputatie 7
Badge +4

@Janugan Welke afleveringen ontbreken er juist (datum en tijdstip van uitzending) ? 

Reageer