Beantwoord

Aflevering Keeping Faith van vrijdag 26 maart


Reputatie 1

Hier vernomen dat de laatste aflevering van Keeping Faith op vrijdag 26 maart op ėėn verkeerd geprogrammeerd stond. Ik moet nog beginnen kijken naar de serie maar mis dus blijkbaar al de laatste aflevering. Kan dit verholpen worden? Ik hoop het alvast... 

icon

Beste antwoord door danny195 1 April 2021, 22:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

20 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb dit ook gemeld, maar er is niet op gereageerd, het opnemen was een uur te laat, ik heb intussen al rechtstreeks  gekeken omdat ik het per toeval die avond ontdekte, maar jij bent daar natuurlijk niet mee geholpen, misschien kan je die aflevering zien via VRT NU, maar eigenlijk zou pickx het moeten kunnen oplossen, want het stond verkeerd geprogrammeerd

Reputatie 4
Badge +2

als het voor deze reden is kan dit soms wel bij je opnames gezet worden achteraf .

@Borneo daar zal iemand van  de Prox forummedewerkers voor zorgen morgen als iemand van hen hier de draad opneemt.

Reputatie 7
Badge +5

@Borneo Kan je zowel de modem als decoder eens herstarten? Ik kan je decoder niet bereiken.

Reputatie 1

Modem staat achter zware kast dus niet evident om daar eventjes aan en uit te zetten. Decoder wel  heropgestart.

Reputatie 7
Badge +5

@Borneo Kan je de stroom onderbreken door het stopcontact uit te trekken? Ik kan je decoder nog niet bereiken.

Reputatie 1

Stopcontact achter zelfde kast. Stroom eens uitgelegd.

Reputatie 7
Badge +5

@Borneo Kan je de opname nogmaals proberen afspelen?

Reputatie 1

De aflevering van vrijdag 26 maart is nu gewoon verdwenen...

Nog steeds fouten in Tvgids npo3 en canvas van volgend weekend. Programmeren opnames wordt zo heel lastig...

Reputatie 1

Kunnen jullie nog de laatste aflevering bezorgen ?? De verkeerde opname staat terug in mijn lijst...

Reputatie 7
Badge +4

Nog steeds fouten in Tvgids npo3 en canvas van volgend weekend. Programmeren opnames wordt zo heel lastig...

hi, ik geef dit door aan de betrokken dienst

Het is in elk geval nog niet opgelost...Bovendien moet ik iedere keer dat ik op het forum wil inloggen, opnieuw een nieuw paswoord instellen. Wat een gedoe!

Reputatie 1

@Borneo Kan je de opname nogmaals proberen afspelen?

Heb nog steeds de laatste aflevering niet. Komt dat nog in orde?

Reputatie 5
Badge +2

via VRT NU kan je het ook nog bekijken, het is dan natuurlijk niet via de TV, maar zo kan het ook

maar aangezien de verkeerde programmatie ligt bij pickx, zou het via hen toch ookmoeten opgelost kunnen worden

Reputatie 1

Ik moet nog beginnen kijken naar seizoen 2 dus zal niet voor direct zijn. Bewaard voor de lange termijn...

je kan wel VRT-NU via TV met bvb een google cast HDMI wifi dongle op je TV, als je die hebt wel te verstaan , waarschijnlijk gaat dit via apple TV ook maar daar heb ik geen ervaring mee...

Reputatie 1

Proximus,  wanneer zetten jullie nu eindelijk die aflevering terug bij mijn opnames? Een week geleden al beloofd maar nog altijd niet gedaan...

Reputatie 7
Badge +5

@Borneo Ik vrees dat ik je niet de juiste opname kan bezorgen aangezien hij nergens correct is opgenomen. Ik heb dus geen kopie van de opname.

Reputatie 1

Onbegrijpelijk...