Beantwoord

Adres modem terug sturen

  • 18 March 2020
  • 4 reacties
  • 1063 Bekeken

Ik heb ene SMS ontvangen voor het terug sturen van de modem en kan de label voor BPOST downloaden bij bestelling, alle andere pagina’s in MYProximus werken maar niet van deze bestelling, terug zend document BPOST.

Als ik dit niet doe voor 20/3 moet ik 248 euro betalen, ik heb al gebeld maar krijg nergens gehoor.

Daarom dat ik de vraag hier stel in de hoop snel eregens een adres te bekomen om de modem terug te sturen.

 

icon

Beste antwoord door tina.b 18 March 2020, 12:24

Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb de mail ondertussen terug gevonden bij de SPAM en pakket is net bij Bpost gedaan.

Bedankt voor het snel reageren en voor al wie dit leest, ik ben nog steeds Proximus klant met nieuwe modem en alles werkt perfect !!

 

Reputatie 6
Badge +2

Vul al zo veel mogelljk gegevens in in uw profiel zodat een proximusmedewerker u gemakkelijker kan identificeren en ook helpen. Zie rechts bijna bovenaan op uw scherm.

Reputatie 7
Badge +3

@Eeckelaert 

kan je in je profiel je mailadres bevestigen ? (en laten weten als het aangepast is ? )

Er is voor opzeg en retour modem op 25-2-2020 een bevestiging verstuurd via mail

Hierbij zaten ook de retourlabels.  We kunnen de mail opnieuw versturen zodat dit opgelost geraakt ?

groetjes

Tina

Ik heb ene SMS ontvangen voor het terug sturen van de modem en kan de label voor BPOST downloaden bij bestelling, alle andere pagina’s in MYProximus werken maar niet van deze bestelling, terug zend document BPOST.

Als ik dit niet doe voor 20/3 moet ik 248 euro betalen, ik heb al gebeld maar krijg nergens gehoor.

Daarom dat ik de vraag hier stel in de hoop snel eregens een adres te bekomen om de modem terug te sturen.

 

Als het niet lukt met de myproximus app probeer ook een met de webversie > http://myproximus.be om te zien of het dan eventueel wel werkt, anders gewoon afwachten tot een proximus medewerker je verder helpt als de draad hier opgenomen wordt.
Het zou mij zelfs niet verwonderen dat ze in het postkantoor ook weten hoe en naar waar het bij proximus moet gestuurd worden en mss hebben ze daar ook de labels reeds klaar voor, enfin dat hoor je dan wel van een proximus medewerker zelf.

Reageer