Beantwoord

Activatie Proximus TV app (Tuttimus)

  • 2 January 2018
  • 4 reacties
  • 285 Bekeken

Nieuwe Tuttimus-klant. Technieker is langsgeweest op 29 december 2017. Internet & vaste telefonie werken prima. Ik heb geen TV-toestel, dus TV Overal is echt wel een must. Mijn vraag: hoe lang moet ik wachten vooraleer TV Overal geactiveerd wordt. Volgens een eerste Proximus-medewerker 48u (die zijn ondertussen verstreken). Volgens een andere medewerker tot 15 dagen... Is zo'n lange wachttijd normaal?
icon

Beste antwoord door ThomasP 3 January 2018, 13:38

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Soms kan dit inderdaad een tijdje duren vooraleer dit actief komt en dit heeft te maken met dat de activatie en het doorlopen van het order volledig voltooid moet zijn. Maar normaal gezien is dit vrij snel en staat dit na zo'n 48u actief. Ik heb dit even voor je nagekeken en alles was reeds voltooid. Ik heb dus ook de Proximus TV app even correct gezet. Dit zou nu moeten werken. Veel plezier ermee en mijn excuses voor het wachten.
Bedankt, Thomas!
Beste Thomas,

Ook bij ons is er een technicus langs geweest op vrijdag 29/12/2017 en bij ons zei deze technicus ook dat het tot 48u kon duren vooraleer alles actief stond, doordat inderdaad het order moest doorgelopen zijn in het systeem.

Bij ons staan alle producten ook op actief op de MyProximus-app, maar de tv applicatie werkt nog niet.
Is het mogelijk dat voor mijn klantennummer ook eens na te kijken en, indien mogelijk, de TV app te activeren?

Bedankt!
Reputatie 7
Badge +6
Dag Claudia, ik heb het bij deze aangepast. Dit zou nu moeten werken.

Reageer