Beantwoord

Account niet gekoppeld aan Proximus Pickx

  • 14 December 2019
  • 29 reacties
  • 567 Bekeken

Hallo,

Volgens mij hebben alle nieuwe klanten de zelfde probleem..

Proximus Pickx app geeft deze melding bij het aanmelden:
"This login is not linked to a Proximus TV account"
"Use the login of the administrator of the Pack/ProximusTv. Still unable to login? Pease contact us."

Bij MyProximus zit er Proximus Pickx app bij de opties.. En mijn profiel is "admininistrator".

Mvg

icon

Beste antwoord door ThierryW 16 December 2019, 13:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

29 reacties

Als proximus hier terug langskomt maandag kunnen ze voor dit voor u wel in orde brengen, je zou eventueel ook een in het weekend kunnen bellen op het gratis nummer 0800 22 800 van de technische helpdesk om te horen of zij het nu al in orde kunnen zetten al kunnen zij niet altijd op de interne diensten beroep doen in het weekend indien dit zou nodig zijn om het te kunnen oplossen. 

Iemand aub?

Reputatie 7
Badge +4

@Patrik Polyak Ik heb je account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

@Patrik Polyak Ik heb je account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

Hij werkt, Danku.

Reputatie 7
Badge +4

@Patrik Polyak Graag gedaan :wink:

Zit hier met zelfde probleem! Help

Reputatie 7
Badge +4

ALs ik me niet vergis heb je dit ook gemeld in een ander topic ? Zoals daar gemeld is dit ondertussen in orde gemaakt.

@HadewychT  @ThierryW zit hier met hetzelfde probleem, kan dit voor mij ook in orde gebracht worden? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Ook voor u heb ik dit in orde gemaakt. Alles zou nu moeten werken

Ook hier, klant sinds september Probeer sinds een paar weken live te kijken op PC maar krijg ding niet aan de praat. Ook technieker die eergisteren langs kwam beweert dat tussenkomst nodig is om mijn account te koppelen aan pickx….. (staat nochthans goed in my proximus gegevens)

Graag tussenkomst om dit correct te koppelen aub 

Hier hetzelfde probleem! Kan mijn account ook gekoppeld worden?

alvast bedankt!

ter info: Tijdens het weekend komt er niemand langs, die van Proximus zelf is, op het forum .

Maar maandag zullen zij dit zeker in orde kunnen zetten voor u.

 

Louter ter bijkomende info:
In het weekend is de helpdesk wel bereikbaar op het gratis nummer 0800 22 800

@tonycamper & @JensDS : Het zou voor jullie beiden gekoppeld moeten zijn. Kunnen jullie het nog even uitproberen?

Hier positief - interventie geslaagd. Thx en prettig eindejaar !:grin:

Exact hetzelfde probleem !

Reputatie 7
Badge +4

@Nicolas Pierre , ik zie dat je deze middag om 13.06u op een Android (Samsung) toestel ingelogd bent geweest, dus je account is goed gekoppeld. 

Ik heb ook dit probleem. 

Is het mogelijk mijn account ook te koppelen? 

Reputatie 7
Badge +4

@Fredchie Dit zou nu in orde moeten zijn. Kan je aub eens testen ?

@FredchieDit zou nu in orde moeten zijn. Kan je aub eens testen ?

In orde! Bedankt :-) 

Ik zit met hetzelfde probleem..

Reputatie 7
Badge +4

Ik zit met hetzelfde probleem..

Voor jou ook in orde nu. 

Yes het werkt nu. Bedankt voor de snelle interventie!!

Beste, 

Ik sedert gisteren mijn aansluiting en tracht nu ook te werken met Proximus Pickx via de app op de gsm, maar hier ook de melding dat de login niet gelinkt is aan de Proximus Pickx account

Reputatie 7
Badge +4

Beste, 

Ik sedert gisteren mijn aansluiting en tracht nu ook te werken met Proximus Pickx via de app op de gsm, maar hier ook de melding dat de login niet gelinkt is aan de Proximus Pickx account


hi kevin, kan je dit nog even proberen ?

Beste,

Nog steeds niet in orde. Volgens een kennis zou Pickx nog niet actief staan voor mijn My Proximus account.