Vraag

account niet gekoppeld aan pickx

  • 8 March 2020
  • 5 reacties
  • 95 Bekeken

Als in op de PC inlog bij pickx is er geen probleem.

In de app op smartphone krijg ik de melding dat het account niet gekoppeld is.

Is er een instelling die nog veranderd dient te worden in de app of account?


This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Gewoon wachten tot er morgen iemand van Proximus komt die dat gaat oplossen.

Als het lukt op één toestel, zou het overal moeten werken. Op welk toestel lukt het niet? 

Op de website proximus/pickx kan ik inloggen. Maar inloggen op tablet of telefoon in de Pick app lukt niet omdat het account niet gekoppeld zou zijn.

Mvg

Gunther

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb je account gekoppeld aan je Pickxaccount. Het zou nu wel terug moeten werken. Het is we bizar dat je dan via de site wel kon inloggen. Zou het kunne ndat daar nog andere gegevens in opgeslagen zijn ? Het is dezelfde login op pc en de app.

Het inloggen is gelukt.

Dank u voor de service .