Beantwoord

Account niet gekoppeld aan Pickx


Ik heb een MyProximus account waarbij Proximus TV en Pickx beiden zijn geactiveerd in de instellingen. Mijn account heeft ook de beheerdersrol.

Als ik probeer in te loggen op de Proximus Pickx app (in iOS) dan krijg ik de melding dat mijn account niet is gekoppeld aan Pickx.

Zou iemand me hier mee kunnen helpen?

Alvast bedankt.
Jasper
icon

Beste antwoord door GeertC 10 July 2019, 11:10

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Jasper,
Kan je op je profiel je klantnummer of lijnnummer aanvullen dan kan ik nakijken of je My Proximus account correct gekoppeld is?

Groeten
Geert
Dag GeertC,

Bedankt voor het snelle antwoord! Ons klantennummer is bij deze toegevoegd.

Groeten,
Jasper
Reputatie 7
Badge +3
We hebben de account opnieuw gekoppeld, kan je het nog eens proberen via de Proximus Pickx app?

Geert
Perfect, het werkt! Bedankt voor de supersnelle respons!
Reputatie 7
Badge +3
Dat is graag gedaan :)

Geert
Hallo,

Ik zit met hetzelfde probleem.... kunnen jullie dit oplossen?

Grtz
Ter info: Morgen komen de Proximus medewerkers hier op het forum terug langs om je verder te helpen.

NB: bellen kun je wel tijdens het weekend naar het gratis nummer 0800 22 800 van de helpdesk, voor technische problemen.
Reputatie 1
hier ook hetzelfde probleem heeft gewerkt in het begin nu niets meer
groeten freddy
Zal proximus wel kunnen in orde brengen morgen, en er zijn er nog mer dergelijke problemen zoals daarnet nog iemand > klik hier
Reputatie 7
Badge +3
@stevedgent93 je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel aub, dan kijk ik je account eens na.

@freddy_059 je account is nu correct gekoppeld, kan je eens opnieuw uittesten op de pickx app?

Groeten
Geert
Reputatie 1
hier ook hetzelfde probleem heeft gewerkt in het begin nu niets meer
groeten freddy
Reputatie 1
Hallo Geert dank u alles werkt terug 👍👍👍
klantnr toegevoegd 😉
Reputatie 7
Badge +3
klantnr toegevoegd ;-)

We hebben de account opnieuw gekoppeld, kan je de app even uittesten?

Geert
Reputatie 1
@stevedgent93 je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel aub, dan kijk ik je account eens na.

@freddy_059 je account is nu correct gekoppeld, kan je eens opnieuw uittesten op de pickx app?

Groeten
Geert
Reputatie 1
Dikke merci 👍
Het werkt! Tnx!
Reputatie 7
Badge +3
Graag gedaan! â˜ș

Hallo, Ik heb hetzelfde probleem.. “deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”

Reputatie 7
Badge +4

Kurt,

 

Kan je dit nu even proberen aub?

Yess !! Thanks..wat een snelle service. Top

Reageer