Beantwoord

Account niet gekoppeld aan Pickx

  • 1 juli 2019
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

Ik ben met mijn account beheerder van Proximus digitale tv en internet. Als ik op MyProximus kijk naar mijn producten dan staat Proximus Pickx er ook tussen als actief.

Als ik echter probeer in te loggen op de Pickx app, dan krijg ik de melding dat mijn account niet is gekoppeld aan een Pickx account.

Is er iemand die me hier mee kan helpen?

Bedankt.
Mvg,
Timo
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 1 juli 2019, 17:22

Dag Timo,
Kan je dit nu even opnieuw proberen? Ik heb je account nog even opnieuw gekoppeld.

Grtjs

Charlotte
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Timo,
Kan je dit nu even opnieuw proberen? Ik heb je account nog even opnieuw gekoppeld.

Grtjs

Charlotte
Dag Timo,
Kan je dit nu even opnieuw proberen? Ik heb je account nog even opnieuw gekoppeld.

Grtjs

Charlotte


Hi Charlotte,
Het lukt wel nu, heel erg bedankt!

Mvg,
Timo
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan! Veel kijkplezier Timo 😉

Reageer