Vraag

Account niet gekoppeld aan Pickx

  • 29 juni 2019
  • 2 reacties
  • 229 Bekeken

Ik heb een MyProximus account waarbij Proximus TV en Pickx beiden zijn geactiveerd in de instellingen. Mijn account heeft ook de beheerdersrol.

Als ik probeer in te loggen op de Proximus Pickx app dan krijg ik de melding dat mijn account niet is gekoppeld aan Pickx.

Zou iemand me hier mee kunnen helpen?

Alvast bedankt.
Timo

2 reacties

louter ter info: In het weekend komt er normaal gezien hier op het forum niemand langs en zal dit pas maandag zijn dat er iemand je settings van je profiel kunnen nakijken.
Anders eventueel proberen om te bellen naar de helpdesk 08002200 (kan op za en zondag) om te horen of die je eventueel kunnen verder helpen.
Reputatie 7
Badge +3
Kan je in jouw profiel, hier op het Forum, even jouw lijn- of klantennummer toevoegen? Deze blijven dan privé, behalve voor de Proximus medewerkers, en zo zou ik even kunnen kijken wat er aan de hand is.

Reageer