Vraag

Account loskoppel van business-statuut.

  • 3 January 2020
  • 28 reacties
  • 725 Bekeken

Beste,

Ik hoop eindelijk dat u mij kunt helpen om mijn account dat nog steeds als business ingesteld staat naar privé te brengen.  Het business statuut is ruim jaren gestopt (december 2006).

Het probleem is dat ook mijn tuttimus pack niet kan genieten van my e-press, waar ik toch ook recht op heb.

Kunnen jullie dit euvel verhelpen?

Groetjes en prettig Nieuwjaar.

Mistyme


28 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Mistyme  Uw klantennummer staat bij ons als residentieel. Betreft dit een ander klantennummer dan ik terugvind in je profielgegevens? Groetjes, Antonella

Beste, 

Klantennummer is altijd zelfde gebleven, maar stond vroeger op naam van een ouder. 

Sinds enkele jaren beheer ik het account alsook de betaling en is het zeker een privé-account. 

Mvg., 

Mistyme

Reputatie 6
Badge +3

@Mistyme : residentieel wil gewoon zeggen geen bedrijfsabonnement maar een privé abonnement. Hier kan je de uitleg vinden hoe dat je my e-press kan aanvragen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media_cloud/particulieren/support/myproximus-en-facturen/enjoy-en-my-e-press/my-e-press/het-laatste-nieuws-of-le-soir-digitaal-lezen.html Voer de stappen uit bij aan de slag. Anders zal het wachten zijn tot morgen iemand van Proximus terug antwoord.

Ter bijkomende info: ‘t zou wel het zelfde probleem kunnen zijn als nog voorvalt/gemeld wordt hier, dat de link ( http://proximus.be/Myhln) eerst nog moet gemaakt worden door iemand van Prox en daarmee dat het niet lukt.

Maar morgen horen we wel meer van de prox medewerkers ...

My E-press verschijnt niet in mijn account. 

Mvg., 

Mistyme

wacht inderdaad gewoon best af tot morgen om te zien wat de proximus forum medewerkers voor je kunnen verder doen.

Reputatie 7
Badge +3

@Mistyme  Ik heb dit verder laten nakijken. Je account was inderdaad foutief geregistreerd als business account. Daarom werd deze verwijderd. Je moet nu even cookies verwijderen en opnieuw inloggen. Via Mijn Account → Mijn klantenprofiel kan je opnieuw beheerder worden. Je account zou op deze manier niet meer als business account geregistreerd mogen staan en e-press zou zichtbaar moeten worden. Groetjes, Antonella

Beste, 

Ik heb uw aanwijzing gevolgd maar tevergeefs (Het blijft business op het scherm). Ik zou willen dat de klantnaam gewijzigd wordt naar S. Pauwels.

Dit staat nog steeds op André (09021945) 

Kunnen jullie dit aanpassen ?

Mvg., 

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb de formulieren die hiervoor nodig zijn per mail verzonden, er zal dan ook een nieuwe account voor MyProximus worden aangemaakt. Grt, Heidi

Beste, 

Ik ontving de papieren.

Vraag is : wordt alles automatisch in nieuw account opgenomen, moet ik backups maken van de verschillende mailadressen of zal dit ongeschonden overgeheveld worden. Klantnummer zelfde of nieuw? 

Alleszins wijzigt mijn proximuspack niet.

Thx.

Mvg.,

Mistyme 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Mistyme

Ik vraag het na en hou je op de hoogte,

mvg,

Tina

Beste 

 

Ook ik heb identiek hetzelfde probleem als “Mistyme” omschrijft.
 

Mijn account staat ook nog steeds als business ingesteld en zou naar privé gebracht moeten worden.  Het business statuut is ruim jaren gestopt.

Het probleem is dat ook dit (foutief) busniness pack niet kan genieten van my e-press, waar ik toch ook recht op heb.

Kunnen jullie dit euvel verhelpen? En mij iets laten weten?

Veel dank,

Bart

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Bart.S ik pas dit graag voor je aan, maar jullie account staat op naam van je echtgenote? Vul je hier in het klantprofiel bij ‘opmerkingen’ even haar geboortedatum in, ter controle? Dan doen wij het nodige! Groetjes, Heidi

Dag @Bart.S ik pas dit graag voor je aan, maar jullie account staat op naam van je echtgenote? Vul je hier in het klantprofiel bij ‘opmerkingen’ even haar geboortedatum in, ter controle? Dan doen wij het nodige! Groetjes, Heidi

Dag @HeidiE ik weet niet waar je bedoelt dat ik de geboortedatum dien in te vullen.  Account staat inderdaad op naam van mijn vrouw.

 

Reputatie 6
Badge +3

Naast de knop Start een topic ga je de eerste letter zien verschijnen van je forum naam bij u zal dit de letter b van bart.s zijn, klik hierop en selecteer instellingen,vul de geboortedatum in bij het veld ticket. Alles waar privé bijstaat kan enkel maar gelezen worden door Proximus medewerkers en de ICT personen die onderhoud doen aan het forum kunnen de informatie bekijken.

Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Reputatie 6
Badge +3

Sorry, je moet natuurlijk nog wel op sla wijzigingen op drukken, dat was ik vergeten te vermelden in mijn vorige antwoord. Maar Martin heeft dit wel juist gepost.

Dankjewel voor jullie reacties,  het is ondertussen gelukt om de nodige gegevens toe te voegen.

Nu nog even wachten tot @HeidiE de instellingen wijzigt.

 

Ok, bedankt voor de feedback.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Bart.S ‘t is aangepast! Best nog 24u laten doorstromen en dan kun je een login aanmaken voor E-press. Groetjes, Heidi

@HeidiE 

Tot op heden lukt het jammer genoeg niet om een e-Press account aan te maken.

Mijn Proximus account staat blijkbaar nog steeds op een business account, voor zover ik kan zien.  Kan je nog even checken aub?

Reputatie 7
Badge +3

@Bart.S De aanpassing van zakelijk naar residentieel is sinds deze middag pas doorgestroomd naar al onze systemen. Zou je na het cleanen van cookies en surfgeschiedenis nog eens kunnen proberen? Hou je ons op de hoogte? Groetjes, Antonella

@AntonellaD jammer genoeg nog geen login met HLN kunnen maken, zelfs niet na het leegmaken van de cookies.

 

TUI: Of er nog iemand van proximus zelf zal reageren vanavond is helemaal niet zeker en morgen is het feestdag dus komen ze pas woensdag terug langs op het forum.

Reputatie 6
Badge +3

Wat nog altijd kan dat de synchronisatie tussen Proximus servers en de servers van HLN nog niet is doorgestuurd. Dat moet ook in orde zijn. Contact opnemen met HLN kan ook helpen: https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/faq.html?referer=https%3A%2F%2Fwww.proximus.be%2F

Reageer