Vraag

aanvraag wifi booster

  • 11 February 2020
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Beste,

Ik begrijp onze situatie niet goed.

vrijdagmorgen bellen wij naar proximus met de vraag of het mogelijk is om een wifi booster te bestellen.

en of het eventueel kan om onze oude decoder die boven staat te laten vervangen ( deze was nog van belgacom),geen probleem verzekert de medewerker, morgen word alles geleverd.

Onmiddellijk kreeg ik een mail waar ik zogezegd een papieren factuur vraag, opnieuw bellen naar proximus want ik vroeg deze helemaal niet.

diezelfde dag merk ik op my proximus dat enkel de decoder op weg is naar ons en dus bel ik proximus opnieuw.

inderdaad, de medewerker heeft deze niet besteld, hij zal daar een nota bij voegen?

maar wanneer komt deze wifi booster nu aan bij ons ? niemand heeft daar ook maar gedacht over, deze is blijkbaar nog steeds in behandeling !

Wat is er nu zo problematisch aan het bestellen van een wifi booster, als de klant die vraagt, dan stuur je deze toch gewoon op? 

Dus vraag ik me af, wat is daar aan de hand bij proximus ?

een mens zou bang zijn om daar iets te bestellen 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @sandra_039 dossier 44521611 is hiervoor in behandeling, de bevoegde dienst zal je verder contacteren. Grt, Heidi

Maar waarom in behandeling ? Anderen ontvangen deze daags nadien .

Reputatie 7
Badge +3

Net om dat na te kijken én zo snel mogelijk op te lossen is er een dossier opgemaakt. We contacteren je zo snel mogelijk. Grt, Heidi

Reageer