Beantwoord

Aanloggen op ProximusTV website en app lukt niet

  • 4 June 2018
  • 8 reacties
  • 226 Bekeken

Sinds enkele weken heb ik een Bizz All in abonnement met TV.

Echter, vanaf het begin lukt het me niet om in te loggen op de website www.proximustv.be of via de app op mijn iPhone. Beiden geven telkens dezelfde melding: Login en/of paswoord zijn ongeldig

Ik gebruik dezelfde gegevens om bij Myproximus in te loggen, dus daar kan het niet aan liggen.

Ik heb al verschillende mails gestuurd en telefonisch contact gehad, maar telkens geen oplossing. Graag dus een oplossing via dit forum.

Bedankt alvast!
Jan
icon

Beste antwoord door Jan10 4 June 2018, 16:14

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Jan, welke login gebruik je precies? MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Gelieve via deze link door te geven aub:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
Ik zie niet meteen een probleem. Lukt het om in te loggen in je myproximus? Gebruik je misschien een speciaal teken in je wachtwoord? Probeer desnoods eens een nieuw wachtwoord in te stellen met enkel cijfers en letters.
Geen problem met inloggen op MyProximus en wachtwoord bestaat enkel uit cijfers en letters, geen special tekens

Het kan niet te maken hebben met status als beheerder (wat ik ben volgens mij)
Of dat de dienst nog moeten worden geactiveerd/gelinked aan mijn account?
Reputatie 7
Badge +4
Zou je toch voor de zekerheid eens je paswoord willen wijzigen en opnieuw proberen? Je kan het nadien altijd terug zetten zoals voorheen.
ok, na wijziging in nieuw paswoord, kan ik opens wel inloggen op de website. Ik krijg dan de melding dat het product is geactiveerd of gekoppeld aan mijn account. Ziet er goed uit!

Kan ik nu mijn pude paswoord weer terugzetten?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Jan, via deze link vind je de nodige info. terug. Groeten Geert
Wim/Geert

Bedankt voor de support en de snelle oplossing!

Waarom dat via de telefoon niet kon, is me een raadsel...

Reageer