Beantwoord

Aangekochte V5 compact decoder weigert dienst na overstap van Proximus naar Scarlet

  • 17 January 2018
  • 11 reacties
  • 1755 Bekeken

V5 compact decoder in het verleden aangekocht als 2e decoder bij Proximus en functioneerde op het Proximus netwerk.
Na overstap van Proximus naar Scarlet werkt deze niet meer, geeft melding: "SYS_2, uw decoder is niet geregistreerd". De oude V4 die we huurde van Proximus en dus eerstdaags moeten inleveren, werkt probleemloos als 2e decoder.
Scarlet ondersteund V4 en V5 decoders, dan is een V5-compact toch OK niet ?
Of moet deze V5-compact op één of andere manier opnieuw ergens geregistreerd worden ?
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 18 January 2018, 10:06

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Stefan,

Je gaat hiervoor best met Scarlet contact opnemen.

Groeten
Beste,
Heb ik vandaag nog gedaan, maar Scarlet verwijst mij door naar de Proximus helpdesk. Proximus zou deze decoder opnieuw dienen te registreren met z'n mac-adres op het Proximus TV-netwerk ?
Ik probeer dit morgen gedaan te krijgen ...
Mvg
Stefan
Op die manier zou het moeten lukken als ik mij goed herinner heb ik dit ook al gelezen op userbase.be/forum ?
Reputatie 7
Badge +4
Stefan, goeiemorgen. Kan je me even het Mac adres doorgeven? Dan kijk ik even of ik van hieruit nog iets van deze decoder kan terugvinden. Grtjs, Charlotte.
Dag Charlotte,

Dat is 38:5F:66:58:EC:7B

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Stefan, ik heb dit net even voor je nagekeken. De decoder staat niet meer geregistreerd via een lijnnummer van ons. Wat op zich goed nieuws is aangezien je nu bij Scarlet bent. Maar wat ook wil zeggen dat wij helaas niet kunnen helpen met je probleem. Deze decoder moet worden geregistreerd aan de hand van het lijnnummer van Scarlet en daar moeten de mensen van Scarlet het nodige voor doen. Aan de hand van je lijnnummer van Scarlet zal de decoder worden geregistreerd op het netwerk, maar daar kunnen wij helaas niets op doen aangezien deze lijnnummers niet in ons beheer zijn. Groetjes, Charlotte.
Stefan,
ik ben niet zeker dat je een v5-compact kunt registreren bij scarlet, maar stel mss eens de vraag op het bevriend forum userbase.be/forum , ik denk dat dit daar al besproken werd.
OK bedankt ! Ik zoek verder naar een oplossing.

Mvg,
Stefan
kijk hier eens > https://www.scarlet.be/help/faq/663/59/Welke-decoders-worden-ondersteund-door-Scarlet
v5 compact staat er niet bij!
Ja dat heb ik ook gelezen, maar het is een V5 wat betreft software niet ?
Scarlet bevestigde mij dat een elders aangekochte V5 ondersteund werd, maar nu reageren ze al 4 dagen niet op mijn vraag om deze te registreren op hun netwerk 😞 Heb net reminder gestuurd ...

Als deze dan echt niet ondersteund wordt, dat ze dat dan gewoon zeggen, dan zoek ik wel een gewone 5 of 4.

Mvg,
Stefan
Inderdaad normaal zou ik ook verwachten als de v5 aanvaard wordt dat ook de v5-c zou aanvaard worden het enigste verschil in software is dat er bij de v5 ondersteuning voor de opnames op harde schijf bij zit, langs de andere kant als ze die zouden ondersteunen zou je ook normaal verwachten dat hij dan op hun site vermeld staat !

Reageer