Vraag

4K decoder om Netflix 4K te gebruiken

  • 15 January 2020
  • 6 reacties
  • 1174 Bekeken

Met mijn nieuw 4K TV had ik ook graag 4K beelden gezien.  

Momenteel heb ik de V5 decoder. Hoe kan ik die omwisselen om zo ook Netflix in 4K te ontvangen?


6 reacties

Ter info: kan je dan geen Netflix bekijken direct via je smart TV. > klik hier

Voor de omwisseling decoder daar zal straks wel iemand van prox forum je hierbij verder helpen of dit eventueel mogelijke is.

Ja natuurlijk, daar dacht ik nadien ook aan. Ik heb intussen mijn abonnement bij Netflix al aangepast naar Ultra om zo 4K films te kunnen zien.

Toch had ik ook nog graag de mogelijkheid om 4K TV te kunnen zien, of zijn daar nog geen zenders die dit ondersteunen?

voor het ogenblik zijn er nog geen 4K TV zenders te bekijken via de 4k decoder en wanneer die er wel uiteindelijk gaan komen dat is nog een paar ander mouwen!.

Maar van de Proximus forum medewerkers zul je wel meer info krijgen of de omruiling voor u kan doorgaan.

Reputatie 7
Badge +4

@Denemem Kan je het klantennummer en gsm-nummer invullen op je profiel zodat ik het nodige kan doen. Naar welk UPS punt kunnen we de V6 decoder opsturen?

De lijst met beschikbare UPS punten kan je  hier terugvinden.

Bedankt voor de snelle reactie. Mijn klantnummer en GSM heb ik op mijn profiel gezet. Het klantnummer is wel gekoppeld aan mijn echtgenote. Voor UPS : TEXTIELREINIGER STRIJKDIENST ZUID (20927979) VOLKSTRAAT, 39 2000 ANTWERPEN graag.

Reputatie 7
Badge +4

@Denemem Ik heb het nodige gedaan zodat er een v6 decoder in je gekozen UPS punt wordt geleverd. Wanneer hij is geleverd ga je ook nog een sms ontvangen. De v5 decoder + voedingskabel mag je in een kartonnen doos steken en afgeven wanneer je de nieuwe decoder gaat afhalen.

Reageer