Vraag

2 keer wordt de Pickx app aangerekend. In bundel en als los abonnement.

  • 23 July 2020
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Badge

Situatie: Ik wou enkel en alleen maar mijn Familus (Internet TV en Telefonie) omschakelen naar TV + Internet voor 59Euro per maand. Ik gebruik die telefon toch niet. Ik dacht dat is opgelost met één klik.

De medewerker van Proximus besloot echter om mijn abonnement Familus integraal op te zeggen en een nieuwe aansluiting te starten. Dit ipv het pakket Internet + TV te selecteren. (packetswitch) Dan heeft ze een losse aansluiting Internet genomen en een losse aansluiting TV. Gevolg maandelijkse kostprijs >100Euro plus installatiekost etc. Ik vroeg enkel en alleen maar het pakket Internet + TV van 59Euro per maand.

 

Vanaf dan is de miserie begonnen en heb ik nooit nog één juiste factuur gekregen. Nooit van de eerste keer 59Euro verminderd met getrouwheidskorting voor de miserie dat ik ondervond.


Nu dacht ik dat ik na 4 maanden verkeerde facturen en ettelijke correcties eindelijk eens een juiste factuur zou  krijgen.  Maar  nu zag ik plots dat ik telkens 2 keer voor de Pickx app betaal. . één keer apart voor de TV 4,95Euro en ook één keer in de bundel 59,xxEuro. Samen 65Euro. Nog steeds niet wat ik gevraagd heb. Opnieuw vroeg ik een correctie en ipv de 4,95Euro te corrigeren heeft men goed nieuws voor mij. Ik krijg 1,87Euro terug. EUH? Ik moest toch 4,95 terugkrijgen?

Ik denk dat men voldoende kansen en tijd gekregen heeft om de problemen op te lossen.

Ik ben benieuwd wanneer en hoe ze mij 5Euro terug gaan storten. (NIET 1,87Euro +.05cent)

Ik vroeg enkel en alleen maar het pakket Internet en TV. Niet om al deze miserie.
Spijtig dat het op deze manier verlopen is. 4 Maanden is voldoende geduld als je het mij vraagt.

 

 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

@martege Alvast onze excuses hiervoor.
Ik heb meteen een dossier (45705028) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Met vriendelijke groeten
Koen

Reageer