Beantwoord

Promotie Huwawei P10 Pre-order

  • 24 March 2017
  • 8 reacties
  • 317 Bekeken

Beste,
Gisteren belde ik 2 maal jullie diensten om bovenstaande GSM promotie te bestellen. Op jullie website staat (ik heb er screenshots van genomen) dat deze gsm bij een Mobilus20 abonnement slechts 99€ kost. Bij Pre-order voor tot 24/3/2017 krijg je er ook nog een Leica Camera bij twv 289€.
Toen ik echter deze promo wilde bestellen kreeg ik te horen dat deze promotie enkel geldig is bij een mobilus 45 abonnement.
U begrijpt dat ik me misleid voel door de informatie op jullie site en dus toch wil gebruik maken van de promotie die op jullie website (nog steeds staat).
Kan u mij vertellen hoe ik toch nog aan deze gsm geraak?
icon

Beste antwoord door LorentzV 28 March 2017, 16:36

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hoi Fieke!

Zou je even kunnen toelichten welk toestel aub ? Of even de screenshots toevoegen aub ? Dan kunnen wij navraag doen bij de collega's van de combinatieaanbiedingen.

Mvg, Cindy
Goeiemorgen Cindy,

Sorry voor de vertraging maar toen ik wilde antwoorden bleek mijn gebruikersnaam door jullie te zijn veranderd.
Zoals ik in mijn eerste bericht reeds schreef gaat het over de Huawei P10.

Zoals u kan zien staat in de eerste screenshot duidelijk "kies voor mobilus + Phone20 en ontvang de Huawei P10 voor maar 99€.
In de tweede screenshot staat ook dat deze Huwawei maar 99€ kost in combinatie met een mobilus abonnement - hier staat niet welk - en bovendien krijg je bij pre-order deze Leica Sofort gratis.

Het is pas wanneer ik hem daadwerkelijk wilde bestellen dat men mij een Mobilus 45 abonnement wilde aansmeren om van deze actie te kunnen gebruikmaken.
Dit vind ik erg misleidend en ik wens graag gebruik te maken van deze actie zoals hij op jullie website staat.

Alvast bedankt voor uw snelle reactie.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Fieke,

De advertentie link die jij ziet in Google kan ik niet terugvinden op Google. Het type abonnement dat je dient te nemen bij het toestel wordt berekend aan de hand van de waarde van het toestel. Een high-end toestel zoals de Huawei P10 kan inderdaad enkel gekoppeld worden aan het abonnement Mobilus + phone 45/60.

Groetjes,

Lorentz.
Goeiemorgen Lorentz,

Het klopt dat die link in Google niet meer bestaat. Blijkbaar bleek het over een fout te zijn gegaan.
Gelukkig heb ik die screenshots gemaakt toen die link nog wel online was.
En ik begrijp uw uitleg over het koppelen van toestellen aan abonnementen maar u begrijpt ongetwijfeld ook dat ik daar nu geen boodschap aan heb.
Mij gaat het over het feit dat men mij met die actie gelokt heeft om te bellen en te bestellen en me bijna een abonnement heeft verkocht dat ik niet wilde.
Daarom herhaal ik nogmaals dat ik graag wil gebruik maken van deze actie zoals deze beschreven stond in bovenstaande schreenshots.

Alvast bedankt en mvg,
Fieke Boufracha
Reputatie 6
Badge +3
Dat is helaas niet mogelijk aangezien de actie omschreven in jouw screenshot niet beschikbaar is. In de advertentie op Google volgens jouw screenshot was er een fout, die niet zichtbaar was op onze eigen website, noch via enige klantendienst. Ook werden er geen foutieve producten geactiveerd. De enige manier die wij jou momenteel kunnen aanbieden om van dit toestel te genieten aan een verminderde prijs is oftewel gekoppeld aan een Mobilus+Phone 45/60 of door Proximus spaarpunten te gebruiken via je MyProximus.

Groetjes,

Lorentz.
Dus u beweert dat die aanbieding nooit op jullie site gestaan heeft en dat ik dus bijgevolg bovenstaande screenshots heb gemanipuleerd?
Ik heb u gecontacteerd om gebruik te maken van mijn rechten als consument.
Als een klant in een winkel een artikel koopt dat aan de kassa verkeerd geprijsd blijkt, dan is die winkel verplicht om dat artikel aan de klant te verkopen aan de prijs die erop staat. Dat zou bij Proximus niet anders mogen zijn.
Ik vrees dat er dan anders niets op zit dan met mijn klacht naar de ombudsdienst te stappen?

Mvg,
Reputatie 6
Badge +3
Dag Fieke,

Ik beweer niet dat jij iets hebt gemanipuleerd, ik zeg enkel dat ik niet kan bevestigen, noch kan ontkennen dat deze informatie zo werd weergegeven op Google. Ik kan wel met zekerheid bevestigen dat op onze officiële website het toestel aan verminderde prijs enkel verkregen kan/kon worden met een Mobilus + Phone 45/60. Aangezien de link van Google neit meer bestaat, kan ik ook neit nakijken waar deze pagina naaroe leidde, wat evengoed een promotie pagina kon zijn voor ons volledig assortiment smartphones + abonnementen, waar er wel producten zijn die beginnen vanaf een Mobilus + Phone. Indien wij op onze officiële website/pagina zelf aangeven dat een toestel wordt verkocht aan een bepaalde prijs/ gekoppeld met een bepaald abonnement en je je inschrijft op de promotie met een bevestiging binnen de periode waarin het zo vermeld staat, wat dan achteraf een fout zou blijken te zijn, verhandelen wij dit op een correcte manier. De advertentie die jij mij toont kan ik helaas niet bevestigen en kan ik verzekeren dat deze niet beschikbaar was, zowel online, als via een winkel, als via onze klantendienst. Ik hoop dat deze informatie het voor jou verduidelijkt.

Groetjes,
Lorentz.

Reageer